تبیان، دستیار زندگی
محمود خوردبین، حمید استیلی، كریم باقری و پونگ از تیم پرسپولیس و حسن سهیل از تیم النصر در یك كنفرانس مطبوعاتی در دبی شركت كردند.  در ابتدای جلسه «حسن سهیل» كاپیتان تیم النصر با اظهارخوشحالی از حضور تیم پرسپولیس در دبی گفت: «ه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كنفرانس مطبوعاتی نمایندگان پرسپولیس و النصر در دبی

محمود خوردبین، حمید استیلی، كریم باقری و پونگ از تیم پرسپولیس و حسن سهیل از تیم النصر در یك كنفرانس مطبوعاتی در دبی شركت كردند.

در ابتدای جلسه «حسن سهیل» كاپیتان تیم النصر با اظهارخوشحالی از حضور تیم پرسپولیس در دبی گفت:

«هواداران ما منتظر این بازی هستند و مدیریت باشگاه پیش از این به دنبال آن بود كه برنامه‌ها طبق روال انجام شود.»

وی افزود: «برای من خداحافظی از فوتبال سخت است. من در مقابل تیم‌ملی ایران بازی كرده‌ام و عاشق فوتبال این كشور هستم.»

سهیل در پایان گفت: «بازیكنان بزرگی همچون خداداد عزیزی، ابراهیم قاسمپور، برزگری و باقری در امارات بازی كرده‌اند. ما رابطه خوبی با آنها داشتیم و تأثیر آنها را در لیگ خودمان دیدیم.»

محمود خوردبین، سرپرست تیم پرسپولیس نیز با تشكر از پذیرایی و مهمان‌نوازی اماراتی‌ها گفت: «امیدوارم با یك بازی خوب خاطره خوبی بر جای گذاریم.»

یونگ، كمك مربی هلندی پرسپولیس، هم در این كنفرانس به‌صحبت پرداخت: « این دومین باری است كه من و حمید پرسپولیس را رهبری می‌كنیم. ما می‌خواهیم فوتبال هلند را به آسیا نشان دهیم. قهرمانی در جام حذفی حضور در لیگ قهرمانان آسیا هدف ما است.»

وی در ادامه گفت: «از بازیكنان خواسته‌ایم در این بازی از خشونت دوری كنند همچنین سعی كردیم تیم را در شرایط مسابقه حفظ و به‌كار تیمی انضباط دهیم. چون این بازی قبل از مسابقه با استقلال برای ما حساس است.»

كریم باقری، كاپیتان تیم پرسپولیس، در ادامه جلسه گفت: «من هم خوشحالم كه بعد از شش سال دوباره در مقابل حسن سهیل بازی می‌كنم. حسن كاپیتان من بوده و امیدوارم بعد از خداحافظی از فوتبال تجربیاتش را به بازیكنان دیگر انتقال دهد.»

كریم باقری در پاسخ به این پرسش كه آیا مقابل النصر گلزنی می‌كند، گفت: « من در دفاع بازی می‌كنم ولی اگر بتوانم گل هم خواهم زد.»

حمید استیلی، مربی پرسپولیس هم طی صحبت‌هایی گفت: «از نظر آب و هوایی احساس نزدیكی با ایران داریم. این بازی قبل از دیدار با استقلال مناسب است و آقای یونگ می‌تواند از تیم شناخت كسب كند. من امیدوارم ایرانی‌ها به ورزشگاه بیایند و بازی باشكوهی را تماشا كنند.»