تبیان، دستیار زندگی
حضور ماریا کری در "تنسی"، خرید حق ساخت فیلمی بر اساس کتاب "دروغ های لوک لامورا" و نگارش سه فیلمنامه برای دیسنی توسط جفری ناچمن خبرهای کوتاه سینمای جهان را تشکیل می‌دهند. ماریا کری موافقت خود را برای بازی در فیلم "تنسی" اعل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبرهای کوتاه از سینمای جهان

حضور ماریا کری در "تنسی"، خرید حق ساخت فیلمی بر اساس کتاب "دروغ های لوک لامورا" و نگارش سه فیلمنامه برای دیسنی توسط جفری ناچمن خبرهای کوتاه سینمای جهان را تشکیل می‌دهند.

ماریا کری موافقت خود را برای بازی در فیلم "تنسی" اعلام کرد.

این اثر که با بودجه محدودی ساخته می شود نام ارون وودی را در مقام کارگردان دارد. فیلمنامه "تنسی" کاری از راسل شامبرگ است و شرح حال پیشخدمتی را روایت می کند که با دو برادر همراه می شود تا پدر آنها را بیابد. هدف آنها این است که از پدر بخواهند برای نجات جان برادر کوچکتر که مبتلا به لوسمی است، اقدامی انجام دهد. فیلمبرداری این اثر از فصل بهار در لوکیشن های مکزیک آغاز می شود.

شرکت فیلمسازی برادران وارنر حقوق ساخت فیلم بر اساس حماسه فانتزی اسکات لینچ را خریداری کرد. این اثر "دروغ های لوک لامورا" نام دارد و اولین کتاب از مجموعه 7 کتابی است که به این شخصیت می پردازند. مایکل دی لوکا تهیه و تولید این اثر را بر عهده دارد. داستان "دروغ های لوک لامورا" در حقیقت برگرفته از ماجراجویی های یک کلاهبردار دوست داشتنی به نام لوک لاموراست که همراه با دوستانش به کلاهبرداری های هنرمندانه دست می زند.

جفری ناچمن اف ، فیلمنامه نویس فیلم " پس فردا " قراردادی را امضاء کرد که طی آن فیلمنامه سه پروژه را برای شرکت فیلمسازی دیسنی به رشته تحریر درمی آورد. از جمله این پروژه ها می توان به اقتباس از بازی ویدئویی "شاهزاده پارس: شن های زمان"، فیلم اکشن "تاریخ غیرطبیعی" و فیلم تریلر "آزادی" اشاره کرد. جری بروکهایمر، تهیه کننده نامی سینما در مقام تهیه کننده دو پروژه از سه پروژه مذکور فعالیت می کند.