تبیان، دستیار زندگی
ابراز انزجار قوی‌ترین مرد جهان از هتك حرمت به مقدسات اسلامی حسین رضازاده قهرمان دو دوره‌ی بازیهای المپیك و سه دوره مسابقات جهانی طی نامه‌ای به تمامی ورزشكاران جهان از حركات غیر انسانی و ضد اسلامی صورت گرفته در هفته‌های اخیر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیغام حسین رضازاده به تمام ورزشکاران جهان

ابراز انزجار قوی‌ترین مرد جهان از هتك حرمت به مقدسات اسلامی

حسین رضازاده قهرمان دو دوره‌ی بازیهای المپیك و سه دوره مسابقات جهانی طی نامه‌ای به تمامی ورزشكاران جهان از حركات غیر انسانی و ضد اسلامی صورت گرفته در هفته‌های اخیر ابراز انزجار كرده و حمایت تمامی ورزشكاران جهان از مسلمانان را خواستار شده است.

متن كامل بیانیه رضازاده به شرح زیر است:

«و محمد فرستاده‌ی خداست، یاران و همراهانش بر كافران بسیار سخت دل و با یكدیگر بسیار مهربانند.»

مقدسات، پیامبران و بزرگان دینی در تمام فرهنگ‌ها و ملل مورد احترام هستند و هیچ كس به خود اجازه نمی‌دهد كه حرمت آنها را بشكند اما، متاسفانه مسلمانان به عنوان پیروان آخرین پیامبر الهی در هفته‌های اخیر بارها شاهد توهین و هتك حرمت به مقدسات خود بوده‌اند. توهینی كه در دوره‌ی اخیر به حضرت محمد (ص) كه پیامبر رحمت، آزادی بخشی و صلح است در كشورهایی كه داعیه‌دار آزادی و صلح هستند به یقین از سوی هیچ انسان شریفی مورد پذیرش نیست. چه رسد به این كه مسلمانان و پیروان ادیان مختلف بویژه مسیحیان و یهودیان آن را تایید كنند. همچنین بمب‌گزاری‌های تروریستی در حرم دو پیشوای بزرگوار اسلام در عراق و خدشه‌دار كردن احساسات پیروان بی‌شمار آنها را، مگر انسان‌های مغرض مرتكب نخواهند شد.

اینجانب به عنوان یك ورزشكار مسلمان ایرانی كه تاكنون با تكیه بر عقاید اسلامی مهم‌ترین عنوان‌های جهانی و المپیك را كسب كرده‌ام، به همه‌ی ورزشكاران سراسر دنیا انزجار خود را از این اعمال ننگین اعلام می‌دارم و از تمامی‌ ورزشكاران جهان درخواست دارم بر اساس آموزه‌هایشان از اهداف المپیزم و منشور المپیك، این اعمال خلاف انسانیت را محكوم كنند.

به امید روزی كه صلح و آرامش همراه با عدالت و پاسداشت ارزش‌های دینی و انسانی در تمام جهان حاكم شود.»