تبیان، دستیار زندگی
خبرگزاری دانشجویان ایران مدیریت سایت در عین حالی که کاری بسیار شیک و کم زحمت به نظر می‌آید، اما کاری حساس، پر زحمت است که در شرایط حرفه‌ای واقعاً نیاز به صرف وقت و توجه بسیار دارد. یک مدیر حرفه‌ای سایت باید نکته‌ها و اطلاعا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

10 نكته اساسی برای مدیران سایت‌ها

خبرگزاری دانشجویان ایران

مدیریت سایت در عین حالی که کاری بسیار شیک و کم زحمت به نظر می‌آید، اما کاری حساس، پر زحمت است که در شرایط حرفه‌ای واقعاً نیاز به صرف وقت و توجه بسیار دارد. یک مدیر حرفه‌ای سایت باید نکته‌ها و اطلاعات زیادی برای کار خود بداند و در حین کار آنها را مورد استفاده قرار دهد.

در ادامه ‌10 نکته مفید برای مدیران سایت‌ها ارائه شده است که توصیه می‌کنیم برای مطالعه این ‌10 نكته وقت صرف كنید. مطمئناً بعد از انجام این کار خوشحال خواهید بود.

‌1.ترتیب و نظم دورنی را در سیستم گشت و گذار وب سایت خود رعایت كنید.

‌2. حجم مناسبی از کلمات را در هر کدام از صفحات سایت بگنجانید. متن‌های شما باید بین ‌200 تا ‌250 کلمه باشد و در آن از کلمات کلیدی به تعداد مناسبی استفاده کنید. این کار کمک مناسبی برای یافته شدن سایت شما در موتورهای جستجو خواهد بود.

‌3. از استفاده مرورگر افقی خودداری كنید. هیچ چیز بدتراز وجود مرورگر افقی و عمودی در یك صفحه نمی‌باشد. برای جلوگیری از به وجود آمدن حرکت افقی در صفحات باید صفحات سایت را روی مرورگرهای مختلف بررسی و بازدید کرد.

‌4. وب سایتی که كاملا تحت برنامه فلش ساختع شده باشد، ممكن است بسیار زیبا باشد ولی LOAD شدن آن زمان می‌برد. ولیكن می‌توانید قسمت‌هایی از صفحه‌های سایت را تحت برنامه فلش قراردهید تا زیبایی سایت شما حفظ شود .

‌5. برای صرفه جویی در زمان (دانلود) از جداول مختلف رنگهای متفاوت استفاده كنید به جای انكه از گرافیكهای زیادی استفاده كنید.

‌6 . از دگمه‌ها و تبلیغات بی جا در سایت خود استفاده نكنید . خاموش و روشن شدن و شلوغی آنها باعث خسته شدن کاربران شده و باعث می شود او سایت شما را ترک کند.

‌7. وب سایت خود را به مرور زمان تغییر دهید و تنوع ایجاد كنید با این کار از خسته شدن کاربران و افرادی كه به سایت شما سر می ز‌نند، جلوگیری می‌کنید.

‌8. یك صفحه برای پیام گذاری، پیشنهادات و محل یادداشت گذاری به سایت خود اضافه كنید تا برای افرادی كه سر می زنند امکان انتقال سریع پیام ها به شما به وجود آید.

‌9. پاسخگویی به یادداشتها، پیام‌ها و یا ایمیل‌های مردم را هدف قرار دهید.

‌10. لینک‌های لازم و متعدد درسایت خود قرار دهید وجود لینك متعلق به سایت رقبای شما به مصرف كننده نشان می‌دهد كه شما حاضرید برای اینكه به او كمك كنید هر كاری انجام دهید و این کار در دراز باعث موفقیت شما خواهد بود.

روابط عمومی موسسه تبیان