تبیان، دستیار زندگی
وزیر آموزش و پرورش دردیدار نوروزی با کارکنان حوزه ستادی از پذیرش دانشجو در دانشگاه ویژه فرهنگیان از مهرماه سال 90 خبر داد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وزیر آموزش و پرورش در دیدار نوروزی با کارکنان حوزه ستادی:

دانشگاه ویژه فرهنگیان ازمهر 90 دانشجو می پذیرد

حاجی بابایی

وزیر آموزش و پرورش در دیدار نوروزی با کارکنان حوزه ستادی: دانشگاه ویژه فرهنگیان ازمهر 90 دانشجو می پذیرد

وزیر آموزش و پرورش دردیدار نوروزی با کارکنان حوزه ستادی از پذیرش دانشجو در دانشگاه ویژه فرهنگیان از مهرماه سال 90 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمید رضاحاجی بابایی صبح امروز با حضور در سالن آمفی تئاتر وزارت آموزش وپرورش به منظور دیدار نوروزی با کارکنان حوزه ستادی ضمن اشاره به سال 89 به عنوان یک سال ویژه برای آموزش وپرورش به واسطه اجرای 70 پروژه آموزشی و پرورشی درسطح کشور از کار و تلاش شبانه روزی تمامی فرهنگیان تشکر کرد و گفت: ایجاد مراکز تربیت معلم و دانشگاه ویژه  فرهنگیان در کشور به طور صددرصد در اختیار آموزش و پرورش است و روسای آن بر اساس پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب می شوند.

دانشجو

وی ضمن قدردانی از تلاش و همت حوزه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در پرداخت به موقع مطالبات فرهنگیان افزود: 32 ستاد در طول تعطیلات نوروزی امرخدمت رسانی به فرهنگیان را برعهده داشتند تا آن ها تعطیلات بهتر و عزت مندتری را تجربه کنند.

وزیر آموزش وپرورش خاطر نشان ساخت: در هفته دوم فروردین ماه، 20 سیاست کاری آموزش و پرورش در شورای معاونان و همایش مدیران کل استان ها تعیین و تصویب شد.

گفتنی است، دانشگاه ویژه فرهنگیان در 32 استان کشور دایر می شود.


منبع : خبرگزاری پانا

مرکز یادگیری سایت تبیان - تنظیم: نوربخش