تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از حضور رئیس جمهوری در تمرین تیم ملی غافلگیر شدم چرا كه معنای این حركت این بود كه مسئولان كشور ایران توجه زیادی نسبت به تیم ملی كشورشان دارند و تیم ملی را به رسمیت می‌شناسند. برانكو ایوانكویچ در جم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایوانكوویچ: مصاحبت با احمدی نژاد افتخار بزرگی برایم بود

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از حضور رئیس جمهوری در تمرین تیم ملی غافلگیر شدم چرا كه معنای این حركت این بود كه مسئولان كشور ایران توجه زیادی نسبت به تیم ملی كشورشان دارند و تیم ملی را به رسمیت می‌شناسند.

برانكو ایوانكویچ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صحبت كردن با رئیس جمهورب برایم افتخار بزرگی بود.

وی با بیان این مطلب كه مسئولین ایران از بازیكنان و كادر فنی تیم ملی انتظار دارند، افزود: مطمئن هستم كه در جام جهانی بازیكنان این انتظارات را برآورده می‌كنند.

ایوانكوویچ در خصوص دیدار مقابل تیم ملی كاستاریكا اظهار داشت: بازی سختی برابر نماینده آمریكای مركزی داریم كه می‌توانیم از این فرصت برای محك خوردن تیم استفاده كنیم.

وی تصریح كرد: بازی تیم كاستاریكا نزدیك به مكزیك است و روی این بازی حساب ویژه‌ای باز كرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی در خصوص غیبت رضایی و مهدوی كیا، گفت: همانطور كه می‌دانید مهدوی كیا در بازی مقابل اشتوتگارت مصدوم شد و به دلایل مشكلاتی نمی‌توانیم روی این بازیكن حساب كنیم. مشكلی برای یحیی گل محمدی پیش آمده كه امیدواریم تا فردا حل شود.

ایوانكوویچ با اشاره به این مطلب كه انتظار دارم تماشاگران زیادی برای دیدار مقابل كاستاریكا به ورزشگاه بیایند، تصریح كرد: این آخرین فرصت پیش از جام جهانی است كه تماشاگران می‌توانند تیم ملی را با تمام نیروها در ورزشگاه آزادی تشویق كنند. تماشاگران ایران در دنیا بی‌نظیرند و همواره یار دوازدهم تیم ملی بوده‌اند.