تبیان، دستیار زندگی
احمدی نژاد: در جام جهانی 2010 باید جزو چهار تیم اول جهان باشیم محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (سه شنبه) با حضور در تمرین تیم ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی، در حركتی نمادین با ملی پوشان به تمرین پرداخت. ‌ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس جمهوری با ملی پوشان تمرین كرد

احمدی نژاد: در جام جهانی 2010 باید جزو چهار تیم اول جهان باشیم

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (سه شنبه) با حضور در تمرین تیم ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی، در حركتی نمادین با ملی پوشان به تمرین پرداخت.

رئیس جمهوری كه راس ساعت 15/16 دقیقه به همراه مسئولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال در جایگاه ویژه استقرار یافته بود، پس از آن كه با ملی پوشان به گفت وگو پرداخت، پیراهن ورزشی به تن كرد و همراه با‌ علی آبادی و دادكان دور زمین چمن ورزشگاه دویدند.

تماشاگران و افرادی كه از نزدیك شاهد این صحنه غیرمنتظره بودند، با سردادن شعارهایی از رئیس جمهور منتخب خود حمایت كرده و كار او را ستودند.

رئیس جمهوری سپس با قرار گرفتن در پشت نقطه پنالتی چند ضربه پنالتی را به سمت دروازه كه ابراهیم میرزاپور سنگربان آن بود، ارسال كرد.

احمدی نژاد: در جام جهانی 2010 باید جزو چهار تیم اول جهان باشیم

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: می توانیم در این دوره جام جهانی از گروه خود صعود كنیم؛ اما انتظار داریم تیم در دوره بعدی این جام جزو چهار تیم اول جهان باشد.

محمود احمدی نژاد در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران افزود: می توانید در جام جهانی 2006 آلمان با صعود از گروه خود شگفتی ساز شوید؛ ولی انتظار داریم در دوره آینده به مرحله نیمه نهایی صعود كنید. این خواسته دور از دسترس نیست.

وی ادامه داد: نباید جام جهانی را بیش از حد بزرگ جلوه داد. بارها شاهد بودیم كه رقابت های باشگاهی یا قاره ای از كیفیت بالاتری نسبت به این جام برخوردار بوده است؛ اما این رقابت ها انعكاس ویژه ای دارد و این مسئله باعث افزایش حساسیت این مسابقات شده است.

رئیس جمهوری خطاب به ملی پوشان اظهار داشت: باید قله های افتخار را فتح كنید. باید هر كدام یك تیم باشید و در عین حال بازی تیمی را نیز فراموش نكنید.

. بیش از آن كه خود بدوید، توپ را بداونید. با یكدیگر رفتاری صمیمی داشته باشید و با توكل به خدای متعال پیش روید. نمادی از ایران هستید؛ پس مانند تمام جوانان ایرانی مستحكم و با اراده در میادین حاضر شوید.

وی تصریح كرد: ایرانی ها نشان داده اند برای رسیدن به اهداف خود همواره با یكدیگر اتحاد دارند و این ویژگی نسل جوان ایرانی است.

احمدی نژاد با درخواست از تمام ایرانی های داخل و خارج از كشور در حمایت از تیم ملی، اظهار داشت: امیدوارم ایرانی ها تیم ملی را در آلمان تنها نگذارند و با حمایت های خود بار دیگر نام ایران را در جهان پرآوازه كنند. بی شك می توانیم با حمایت تماشاگران از گروه خود صعود كنیم.

وی تاكید كرد: غرب با درخشش ایرانی ها مخالف است و نمی خواهد جوان ایرانی در هیچ زمینه ای بدرخشد؛ اما بازیكنان ما در صورتی كه در جام جهانی نتیجه بگیرند، دو سوم مردم را خوشحال می كنند.

رئیس جمهوری خاطر نشان ساخت: باید از هم اكنون به شناخت كاملی از حریفان در دور نخست جام جهانی برسید و با اطمینان كامل و البته با آرامش به اهداف خود دست پیدا كنید. خداوند با دل های پاك همراه است و دل های پاكی دارید. شما سمبلی از 70 میلیون ایرانی هستید و باید نام ایران را در جهان بلند آوازه كنید.

احمدی نژاد افزود: خوشحالم كه آقای دادكان به جوانان میدان داده است. با تلفیق آنها و باتجربه ها می توان به نتیجه گیری در جام جهانی امیدوار بود. این جوانان می توانند آینده فوتبال ایران را تضمین كنند.

رئیس جمهوری عصر امروز با حضور در محل تمرین تیم ملی ایران به همراه ملی پوشان به تمرین پرداخت.