تبیان، دستیار زندگی
 چهار بازیکن اصلی به امارات نرفتند کاروان تیم فوتبال پرسپولیس لحظاتی پیش فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد امارات ترک کرد. تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم النصر امارات ساعت 11 صبح امروز از طریق فرودگا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم فوتبال پرسپولیس تهران را به مقصد دبی ترک کرد

چهار بازیکن اصلی به امارات نرفتند

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس لحظاتی پیش فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد امارات ترک کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم النصر امارات ساعت 11 صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران را به مقصد دبی ترک کرد. این بازی دوستانه به مناسبت خداحافظی حسن سهیل ملی پوش پرسابقه النصرساعت 30/17 دقیقه روز پنجحشنبه هفته جاری به وقت تهران درورزشگاه اختصاصی این باشگاه برگزارخواهد شد. حسن سهیل مدافع با سابقه باشگاه النصر سابقه 50 بازی درتیم ملی امارات را دارد وبه تازگی به عضویت هیات مدیره این باشگاه اماراتی درآمده است.

در سفر تیم فوتبال پرسپولیس به امارات محمد محمدی و بهروز رهبری فرد به علت مصدومیت و مهرزاد معدنچی و جواد کاظمیان به علت همراهی تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار برابر کاستاریکا نتوانستند این تیم را همراهی کنند. اعضای این تیم پس از برگزاری بازی دوستانه برابر النصر پنجشنبه شب به تهران بازخواهند گشت تا خود را برای دیدار جام حذفی برابر کشت و صنعت شوشتر که روز یکشنبه برگزار می شود آماده کنند.