تبیان، دستیار زندگی
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته طی مراسمی مورد تقدیر محمدباقر قالیباف قرار گرفتند. در این مراسم که به مناسبت راهیابی تیم ملی به رقابتهای جام جهانی و در راستای بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان تیم ملی برگزار شد ، اعضای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهردار تهران از اعضای تیم ملی فوتبال تقدیر کرد

اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته طی مراسمی مورد تقدیر محمدباقر قالیباف قرار گرفتند.

در این مراسم که به مناسبت راهیابی تیم ملی به رقابتهای جام جهانی و در راستای بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان تیم ملی برگزار شد ، اعضای کادر فنی این تیم ، مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال ، حمیدرضا آصفی سخنگوی وزارت خارجه ، علی تاجرنیا عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و جمعی دیگر از مسئولان فوتبال کشورمان حضور داشتند.

دکتر محمددادکان رئیس فدراسیون فوتبال ، دکترمحمدباقر قالیباف شهردار تهران و علی دایی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان سخنرانان این مراسم بودند که هر یک به نوبه خود حضور تیم ملی در جام جهانی را حاصل یک کار گروهی دانستند و ابراز امیدواری کردند این تیم بتواند با حمایت همه عوامل فوتبال حضوری شایسته و موفق در مسابقات جام جهانی آلمان داشته باشد.

در پایان این مراسم از سوی شهردار تهران هدایای ویژه ای به مسئولان فدراسوین فوتبال و اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان اهدا شد.