تبیان، دستیار زندگی
نرم‌افزار «كوثر سخن»، حاوی سخنرانی‌های خطبای معروف كشور، به همت كارشناسان مؤسسه نرم‌افزاری كوثر قم تولید شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم‌افزار «كوثر سخن» در مؤسسه نرم‌افزاری كوثر تولید شد

نرم افزار کوثر سخن

نرم‌افزار «كوثر سخن»، حاوی سخنرانی‌های خطبای معروف كشور، به همت كارشناسان مؤسسه نرم‌افزاری كوثر قم تولید شد.

به گزارش روابط عمومی، «سیدمهدی حسین‌زاده»، مدیر مؤسسه نرم‌افزاری كوثر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران از تولید نرم‌افزار ارزشمند «كوثر سخن» حاوی سخنرانی‌های صوتی و تصویری علما و خطبای مشهور كشور، در صدها موضوع دسته‌بندی‌شده خبر داد.

وی این نرم‌افزار را در نوع خود كم‌نظیر خواند و در بیان برخی از قابلیت‌ها و محتویات آن گفت: این نرم‌افزار كه در قالب یك حلقه DVD عرضه شده، از قابلیت جست‌وجو در تمام سخنرانی‌ها و نیز پخش سخنرانی‌ها به صورت صوتی و تصویری برخوردار است.

حسین‌زاده همچنین در اشاره به برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های محتوایی این محصول نرم‌افزاری عنوان كرد: نرم‌افزار «كوثر سخن» بیش از 15000 دقیقه سخنرانی از خطبای معروف كشور در موضوعات گوناگون قرآن، تفسیر قرآن، اهل بیت(ع)، ماه محرم، ماه مبارك رمضان و موضوعات اخلاقی و اجتماعی را شامل می‌شود.

وی با تأكید بر این‌كه این نرم‌‌افزار حاصل بیش از یك‌سال و نیم كار پژوهشی و تحقیقاتی بوده است اظهار كرد: این نرم‌افزار به دلیل برخورداری از قابلیت جست‌وجو علاوه بر مبلغان و سخنرانان برای عموم مردم نیز قابل استفاده است.

حسین‌زاده افزود: این مجموعه سخنرانی‌هایی از علما و خطبایی چون مرحوم فلسفی، مرحوم كافی، توكل، رفیعی، هاشمی‌نژاد، مصباح یزدی، رحیم‌پور ازغدی، پناهیان، انصاریان، فاطمی‌نیا، نقویان، فرحزاد و الهی قمشه‌ای را در بر می‌گیرد.

مدیر مؤسسه نرم‌افزاری كوثر همچنین یادآور شد: بخشی از این سخنرانی‌ها با فرمت مخصوصی تعبیه شده است تا قابلیت نصب بر روی تلفن‌های همراه را نیز داشته باشد.

تنظیم: هومن بهلولی