تبیان، دستیار زندگی
ی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد در این تمرین كه بیش از 90 دقیقه به طول انجامید بازیكنان حاضر در اردوی تیم ملی به مرور كارهای تاكتیكی زیرنظر مربیان تیم ملی پرداختند. در ابتدای این تمرین بازیكنان زیرنظر حسین فركی به گرم كردن ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرین تیم ملی فوتبال برگزار شد

ساشا یانكوویچ به كادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد

در این تمرین كه بیش از 90 دقیقه به طول انجامید بازیكنان حاضر در اردوی تیم ملی به مرور كارهای تاكتیكی زیرنظر مربیان تیم ملی پرداختند.

در ابتدای این تمرین بازیكنان زیرنظر حسین فركی به گرم كردن بدن‌های خود پرداخته و سپس به پاسكاری به صورت تك ضرب مشغول شدند.

عبور از موانع تعبیه شده بخشی دیگری از تمرینات تیم ملی بود. در پایان این قسمت بازیكنان با كارهای تركیبی و سپس نواختن توپ به سمت دروازه به شوت زنی پرداختند.

پس از این قسمت مدافعین به مرور كارهای دفاعی و مهاجمین به صورت سه نفره رو به دروازه مقابل كارهای هجومی‌ را تمرین كردند.

• حاشیه‌ی تمرین امروز تیم ملی

*برخلاف روزهای گذشته كه تمرینات تیم ملی كمتر مورد استقبال مردم قرار گرفته بود تمرین امروز با حضور تقریبا مناسب تماشاگران انجام شد.

*دادكان و نوآموز از اواسط تمرین تیم ملی به كمپ تیم ملی آمدند و پس از پایان تمرین در رختكن با بازیكنان گفت‌وگو كردند.

*علی كریمی‌ و فریدون زندی دو بازیكن لژیونر كشورمان در تمرین امروز تیم ملی حضور یافتند.

*در حالی كه تا روز گذشته ورود تماشاگران خانم به تمرینات تیم ملی ممنوع بود اما، امروز تعدادی تماشاگر زن در تمرین حضور یافتند.

*ساشا یانكوویچ كه سابقه‌ی حضور در كادر فنی و پزشكی تیم ملی ایران در زمان مربیگری ایوویچ را در كارنامه‌ی خود دارد از فردا ( سه شنبه ) به كادر تیم ملی كشورمان اضافه خواهد شد.