تبیان، دستیار زندگی
تمرین پرسپولیس تحت تدابیر امنیتی اخراج حاجی زاده و علیزاده وساطت استیلی تمرین پرسپولیس پس از اتفاقات روز یكشنبه گذشته شهر قدس تحت تدابیر امنیتی خاصی برگزار شد. حضور ماموران نیروی انتظامی نظم خاصی به وضعیت ورزشگاه و تماشاگران...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

و بازهم درگیری در تمرین پرسپولیس

تمرین پرسپولیس تحت تدابیر امنیتی
اخراج حاجی زاده و علیزاده وساطت استیلی

تمرین پرسپولیس پس از اتفاقات روز یكشنبه گذشته شهر قدس تحت تدابیر امنیتی خاصی برگزار شد.

حضور ماموران نیروی انتظامی نظم خاصی به وضعیت ورزشگاه و تماشاگران حاضر داده بود.

در ابتدای تمرین از حضور خبرنگاران در كنار زمین ممانعت به عمل آمد اما پس از چند دقیقه مشكل حل شد و نمایندگان رسانه ها به راحتی در كنار زمین حضور یافتند.

به نسبت روز یكشنبه تماشاگر كمتری برای تماشای تمرین به ورزشگاه آمده بودند و حدود پانصد نفر از نزدیك نظاره گر بازیكنان محبوبشان بودند.

بازیكنان خارجی پرسپولیس در ابتدا خودشان را با تاخیر بر سر تمرینات پرسپولیس رساندند، مساله ای كه كمی نارضایتی یونگ را به همراه داشت.

آقاوسط، حركات نرمشی و دویدن آغاز تمرینات پرسپولیس بود اما بعد از دقایقی فوتبال تحت فشار در دو گروه كه گروه اول زیر نظر یونگ و گروه دوم زیر نظر آری هان به این تمرین پرداختند.

مری هلندی پرسپولیس در این تمرین اصرار عجیبی بر پرسینگ داشت. به احتمال زیاد روش فوق در بازی های آینده پرسپولیس جایگاه خاصی خواهد داشت.

در قسمت آخر فوتبال دستگرمی در دستور كار بازیكنان قرار گرفت كه نهایتا تیم نارنجی با حساب چهار بر یك موفق به شكست تیم زرد شد كاویانپور، انتظاری، ماهانی و سیدعباسی برای تیم نارنجی و رافائل تك گل تیم زرد را به ثمر رساندند.

نكته حائز اهمیت دیگر به حضور امیرحسین اصلانیان در تمرین پرسپولیس باز می گشت، بازیكنی كه مدتی قبل براثر حادثه ای رانندگی به شدت با مصدومیت مواجه شد.

وی به صورت جداگانه دوید و با بازیكنان در قسمتی از كارهای تاكتیكی شركت كرد اما به نظر رسید اصلانیان برای رسیدن به مرز بهبودی مدت زمان بیشتری احتیاج دارد.

حضور یك ماشین آتش نشانی در نوع خود جالب توجه بود، احتمالا فكر تمام مسائل شده كه وجود چنین ماشینی در كنار زمین ضروری دانسته شده است.

بهروز رهبری فرد و محمد محمدی به دلیل مصدومیت جداگانه دویدند و زودتر از سایرین محل تمرینات را ترك كردند.

نكته حاشیه دیگری كه در تمرین پرسپولیس و در حین بازی دستگرمی به وجود‌ آمد به درگیری حاجی زاده و علی علیزاده در حین تمرینات باز می گشت شدت بازی باعث شده بود این دو بازیكن از اول تمرین با یكدیگر به زد و خورد بپردازند. اما با وساطت استیلی كار به جاهای باریك كشیده نشد.

یونگ نیز در این موضوع وارد ماجرا شد اما پس از اخراج چند دقیقه ای بازیكنان فوق با وساطت استیلی به تمرین پرداختند.