تبیان، دستیار زندگی
C_130 تجلیل شدند 170 نفر از بستگان خانواده‌های 35 نفر از شهدای رسانه‌های گروهی كه در حادثه سقوط هواپیمای سی‌ 130 به شهادت رسیدند، تجلیل شدند. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، در این جل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توسط آستان قدس رضوی خانواده‌های 35 نفر از شهدای
حادثه هواپیمای C_130 تجلیل شدند

170 نفر از بستگان خانواده‌های 35 نفر از شهدای رسانه‌های گروهی كه در حادثه سقوط هواپیمای سی‌ 130 به شهادت رسیدند، تجلیل شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خراسان، در این جلسه كه همزمان با شب شهادت حضرت امام زین‌العابدین (ع) در اماكن متبركه رضوی برگزار شد،سیداحمد علوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن خیر مقدم، ضایعه اسفبار هتك حرمت به حرم مطهر عسكریین علیهم السلام را تسلیت گفت.

وی خطاب به خانواده‌های این شهدا تصریح كرد: این شهیدان می‌خواستند صدای مظلومیت جمهوری اسلامی و ندای قرآن و پیامبر اكرم (ص) را به گوش جهانیان برسانند، بنابراین، از ارزش و اعتبار والایی برخوردارند و شما باید قدر و منزلت خود را بدانید.

در این روز همچنین مراسم یادبود شهدای اهل قلم با حضور خانواده‌ایشان در رواق متبركه دارالحكمه حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار و یاد و نام آنها گرامی داشته شد.

در این مراسم، سرپرست كاروان اعزامی هدف از سفر به مشهد مقدس را زیارت بارگاه منور حضرت رضا (ع) ذكر كرد و گفت: این برنامه به همت بسیج سازمان صدا و سیما و با همكاری آستان قدس رضوی برگزار شده و دستگاه ملكوتی ثامن‌الائمه (ع) برنامه‌های متنوعی را برای این سفر چهار روزه تدارك دیده است.


لینک ها :

اسامی یکصد قربانی سانحه هواپیمای سی-130

روایت یك كارشناس هوایی شاهد سانحه هواپیمای سی- 130

دستور نادرست به خلبان، عامل اصلی سقوط هواپیما

رفسنجانی: مسئولان ابهامات سقوط هواپیما را رفع كنند