تبیان، دستیار زندگی
85 آغاز میشود بیش از هشت ماه از زمانیكه بهروز افخمی خبرازتوقف پروژه «فرزند صبح» تا یك تا دو سال داد، می‌گذرد و همچنان وی منتظر است، كودك بازیگر بخش اول فیلم بزرگ شود تا بتواند بخش دوم را با او فیلمبرداری كند. افخمی در مصاحبه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهروز افخمی:

بخش دوم فیلمبرداری "فرزند صبح" شهریور 85 آغاز میشود


بیش از هشت ماه از زمانیكه بهروز افخمی خبرازتوقف پروژه «فرزند صبح» تا یك تا دو سال داد، می‌گذرد

و همچنان وی منتظر است، كودك بازیگر بخش اول فیلم بزرگ شود تا بتواند بخش دوم را با او فیلمبرداری كند.

افخمی در مصاحبه‌ای كه تیر ماه با ایسنا داشت گفته بود: دلیل اصلی توقف فیلمبرداری در حال حاضر توانایی و درخشش بازیگر خردسالی است كه نقش امام (ره) را در سه، چهار سالگی بازی می‌كند. با توجه به اینكه فیلمنامه «فرزند صبح» دو بخش مجزا دارد و بخش دوم آن در دوران هفت، هشت سالگی امام (ره) یعنی سه، چهار سال بعد از بخش اول می‌گذرد، بنا بود كه بازیگر دیگری دوران هفت، هشت سالگی امام (ره) را بازی كند، اما بازیگر بخش اول آنقدر خوب از آب درآمد كه تصمیم گرفتیم یكی دو سال صبر كنیم و بخش دوم را با خودش بگیریم.

بهروز افخمی امروز نیز در گفتگو با ایسنا مطرح می‌كند: طبق آنچه پیش از این نیز گفته بودم شهریور ماه سال آینده (85) بخش دوم فیلمبرداری فیلم «فرزند صبح» را با همان بازیگر كودك (آرمان ایرانپور)انجام خواهیم داد

و بخش كوتاهی كه مربوط به امام (ره) در سن 63 سالگی و در هنگام دستگیری بعد از 15 خرداد می‌شود

و قرار بود امسال بگیریم به سال آینده موكول شد و همان زمان شهریور ماه فیلمبرداری خواهیم كرد.

همچنین وی درباره فیلمبرداری «ته دنیا» بخش‌هایی كه باید دوباره در جشنواره كن امسال فیلمبرداری كنند می‌گوید: فكر نمی‌كنم، امسال فرصت كنم برای فیلمبرداری این بخشها به جشنواره كن بروم،بنابراین فیلم را نمی‌توانم بزودی آماده كنم .

بهرزو افخمی در پایان گفت: احتمالا قبل از فیلم برداری بخش های باقی مانده از «فرزند صبح » فیلم سینمایی دیگری را جلوی دوربین ببرم . فیلمی كه تولید خواهم كرد بعد از عید قطعا مشخص می‌شود كه چگونه خواهد بود.

”فرزند صبح “ كه داستانش مربوط به زمان تولد تا هفت سالگی حضرت امام خمینی (ره) است، از مهر ماه سال 83 فیلمبرداری بخش اول آن آغاز شد كه تا تیر ماه 84 ادامه داشت . در این فیلم آتیلا پسیانی، هدیه‌تهرانی و تعدادی بازیگر تئاتر حضور داشتند و در بخش دوم جمشید ‌هاشم‌پور نیز به این جمع اضافه خواهد شود.


لینک ها :

بهروز افخمی: سینما كاملا تحت تاثیر ادبیات است

بهروز افخمی وفیلم زندگی امام خمینی (ره)