تبیان، دستیار زندگی
- آخرین برنامه 90 سال 89 فرصت خوبی بود برای عادل فردوسی پور تا نمایش اقتدار داشته باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رای اعتماد مردم به برنامه نود

برنامه نود

برنامه‌ نود بار دیگر رای اعتماد مردم را با قاطعیت گرفت تا عادل فردوسی پور در آخرین برنامه سال 1389 با اتكا به رای مردم پاسخ منتقدانش را بدهد.

برنامه‌ی 90 همانند هر هفته ساعت 23 به روی آنتن رفت و فردوسی‌پور كه در هفته‌های گذشته با هجمه زیادی روبرو شده بود، بهترین راه را برای اثبات حقانیتش انتخاب كرد و قضاوت درباره‌ی برنامه‌اش را به مردم واگذار كرد.

نظرسنجی برنامه نود درباره‌ی عملكرد یكساله این برنامه بود كه در پایان 94 درصد از یك میلیون و هفتصد هزار نفر شركت كننده بار دیگر به فردوسی‌پور و برنامه‌اش رای اعتماد دادند.

مرتضی احمدی، هنرمند عرصه سینما و تلویزیون میهمان ویژه برنامه نود بود و دقایقی حال و هوای برنامه را به سال‌های گذشته برد و از فعالیت حرفه‌ای‌اش در عرصه هنر و ورزش صحبت كرد. احمدی برنامه 90 را برنامه‌ای جا افتاده و موثر در فوتبال دانست و از دست‌اندركاران این برنامه خواست تا با قدرت به كارشان ادامه دهند.

گزارش ویژه برنامه نود به یكی از هواداران تیم فوتبال تراكتورسازی اختصاص داده شده بود كه در جریان یكی از دیدارهای این تیم سكته كرده‌بود. خانواده این هوادار از باشگاه تراكتورسازی درخواست كردند با حمایت مالی به آنها كمك كند.

از قسمت‌های قابل توجه برنامه‌ی نود تصاویری از بخشی از هواداران سپاهان بود كه در اعتراض به عادل فردوسی پور پلاكارد و بنر تهیه كرده و البته كسانی كه ادعا می كردند تمام حركات كاملا "خودجوش" بوده نیم ساعت بعد پارچه‌ای را از ورزشگاه جمع می كردند كه نام كانون هواداران باشگاه سپاهان به چشم می خورد و این افراد فقط پس از سی دقیقه در تغییر نظر 180 درجه‌ای اعلام كردند كه تمام فعالیت‌ها با هماهنگی كانون هواداران بوده است!

عادل فردوسی پور از ویژه برنامه داربی شان در نوروز سال 90 سخن گفت. او در ابتدای آخرین برنامه سال 89 گفت :« اگر اتفاق غیر مترقبه ای نیفتد ما روز 11 فروردین 1390 برای پوشش کامل داربی که دهم فروردین برگزار می شود

برنامه نود

فراز كمالوند هم در پایان دیدار تیمش مقابل مس، به شدت علیه برنامه نود موضع گیری و عنوان كرد: عفو بازیكن اگر برای جاسم كرار باشد، غیرقانونی است اما چون فردوسی پور كارمند باشگاه استیل آذین است، عفو كریمی اشكالی ندارد!

فردوسی‌پور در پاسخ به اتهام حمایت از علی كریمی و تیم استیل آذین، تصاویر دی ماه گذشته را پخش كرد كه برنامه‌ی نود تلاش كرده بود تا شریفی را برای محرومیت كریمی متقاعد كند. مجری برنامه نود چندین بار در برنامه تاكید كرد كه تنها از حق دفاع می‌كند و نام‌ها و رنگ‌ها برای او اهمیتی ندارند.

فردوسی پور همچنین وعده داد خلاصه‌ای از اتفاقات مهم برنامه‌ی نود در ایام نوروز پخش شود. آیتم های این برنامه چندین بار در قسمت‌های مختلف پخش شد.

موضوع درگیری لیدرهای تیم مس با بازیكنان از دیگر سوژه‌های برنامه نود بود كه سرپرست باشگاه مس با تكذیب درگیری فیزیكی عنوان كرد كه فقط مشاجره لفظی بوده است. ساسان موسوی خواهان پیگیری قضیه بود و فردوسی پور هم با استناد به خبر ایسنا و آوردن نام خبرنگار پاسخ وی را داد.

مجری و تهیه كننده برنامه نود كه از میزبان بالای اعتماد مردم به برنامه‌اش راضی به نظر می‌رسید درباره‌ی برنامه‌اش در سال آینده گفت: اگر ما بودیم و برنامه‌ای بود و ما بودیم و 90 بود، پس از بازی داربی، برنامه نود یازدهم فروردین پخش خواهد شد.

عادل فردوسی پور از ویژه برنامه داربی شان در نوروز سال 90 سخن گفت. او در ابتدای آخرین برنامه سال 89 گفت :« اگر اتفاق غیر مترقبه ای نیفتد ما روز 11 فروردین 1390 برای پوشش کامل داربی که دهم فروردین برگزار می شود ، برنامه خواهیم داشت. البته سعی داریم یک ویژه برنامه 30 دقیقه ای که گلچینی از برنامه های سال قبل مان است تهیه کنیم.»

بخش ورزشی تبیان

فرآوری: حسین محمدی


منبع: ایسنا