تبیان، دستیار زندگی
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهر قدس با هجوم شمار فراوانی از تماشاگران به سوی توپ و كاورها و پرتاب اشیای به سوی اتومبیل بازیكنان این تیم به پایان رسید كه تعجب حاضران را موجب شده بود.، این تمرین در حالی به پای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هجوم تماشاگران به بازیکنان پرسپولیس در تمرین دیروز

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهر قدس با هجوم شمار فراوانی از تماشاگران به سوی توپ و كاورها و پرتاب اشیای به سوی اتومبیل بازیكنان این تیم به پایان رسید كه تعجب حاضران را موجب شده بود.، این تمرین در حالی به پایان رسید كه با استقبال بیش از 3 هزار تماشاگر همراه بود. آنها با نصب پلاكاردهایی با عناوینی چون "پرسپولیس به شهر ما خوش آمدی" به حمایت از این تیم می پرداختند.

تماشاگران كه با ممانعت مسئولین برای ورود به ورزشگاه مواجه شدند، از روی دیوار به داخل راه یافتند كه موجب تعجب بازیكنان و كادر فنی شد. البته تئودور یونگ، مربی هلندی پرسپولیس با عصبانیت شاهد این صحنه ها بود.

این تمرین در حالی به پایان رسید كه گروهی از تماشاگران به سوی مسئول تداركات این تیم هجوم برده و توپ‌ و كاورهای پرسپولیس را برای خود برداشتند. البته مسئول تداركات كه فردی مسن بود، خود را روی سبد توپ ها انداخت تا مانع از برده شدن آنها شود؛ اما این حركت وی نیز راه به جایی نبرد و با ضربات حاضران به گوشه ای پرتاب شد.

هنگامی كه بازیكنان تلاش داشتند تا با سرعت از محل تمرین خارج شوند، با پرتاب سنگ و چوب حاضرین به سوی اتومبیل خود مواجه شدند. آنها به شكل عجیبی به دنبال اتومبیل ها افتاده و باعث تعجب بازیكنان و كادر فنی شده بودند. این صحنه‌ها باعث ایجاد آسیب های جدی به اتومبیل ها شد.

این اتفاقات امنیت این ورزشگاه را كه قرار است به عنوان محل بازی تیم فوتبال پرسپولیس نیز معرفی شود، را با تردیدهایی مواجه كرد.

در تمام لحظات تمرین حدود 5 نیروی انتظامی در ورزشگاه شهر قدس حضور داشتند كه بیشتر نظاره گر تمامی صحنه ها بودند چرا كه برابر آن تماشاگر مشتاق توان انجام عملی وجود نداشت.

پرسپولیس روز دوشنبه تهران را به مقصد دوبی ترك خواهد كرد.