تبیان، دستیار زندگی
مسابقات كاراته بانوان در سبك های WKF تحت عنوان جام شهدای انقلاب با شركت 142 نفر در قالب 32 تیم از باشگاه های مختلف در ورزشگاه شهید حیدرنیا برگزار شد. به نقل از روابط عمومی هیئت كاراته شمال غرب، این رقابت ها در گروه های سنی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات كاراته بانوان درتهران برگزار شد

مسابقات كاراته بانوان در سبك های WKF تحت عنوان جام شهدای انقلاب با شركت 142 نفر در قالب 32 تیم از باشگاه های مختلف در ورزشگاه شهید حیدرنیا برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی هیئت كاراته شمال غرب، این رقابت ها در گروه های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برپا شد و شركت كنندگان در رشته های كاتا و كومیته با یكدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مبارزات تیم صدف به مربیگری هاشمی با كسب 4 مدال طلا، 4 نقره، 8 برنز به مقام نخست دست یافت. تیم مصطفی خمینی به مربیگری عبداللهی با 4 مدال طلا و 3 نقره دوم شد و تیم آكادمی هنرهای رزمی امید به مربیگری رضایی با 3 مدال طلا، 2 نقره و 4برنز به همراه تیم مركز آموزش كاراته شوتوكان WSKFبا 3 مدال طلا و 5 برنز مشتركا به مقام سوم رسید.

كاپ اخلاق این مسابقات به تیم كاراته باشگاه خوش به مربیگری احمدی و كاپ تكنیك نیز به تیم دانشگاه امیر كبیر به مربیگری امینی تعلق گرفت.

گفتنی است، بیش از 20 داور با درجات مختلف داوری قضاوت این پیكارها را بر عهده داشتند.