تبیان، دستیار زندگی
خبرگزاری دانشجویان ایران سازمان زیباسازی شهرداری تهران هفته پایانی سال را، هفته آراستگی شهر نامگذاری کرد. هر روز هفته پایانی سال به برنامه‌های مهم خدمات شهری از جمله جمع‌آوری ضایعات خانگی به صورت بازیافتی ، شستشوی در و دیوا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفته آخر سال هفته آراستگی شهر نامگذاری شد

خبرگزاری دانشجویان ایران

سازمان زیباسازی شهرداری تهران هفته پایانی سال را، هفته آراستگی شهر نامگذاری کرد.

هر روز هفته پایانی سال به برنامه‌های مهم خدمات شهری از جمله جمع‌آوری ضایعات خانگی به صورت بازیافتی ، شستشوی در و دیوار ساختمان‌ها و کرکره‌ مغازه‌ها، گل کاری، لکه‌گیری و رنگ‌آمیزی، نظافت معابر و پاکسازی و طراحی بوستان‌های شهر، اختصاص می‌یابد.

بر اساس دستورالعمل طرح استقبال از بهار، باید تمامی ساعت‌های نصب شده در سطح شهر تهران تعمیر و برای تحویل سال جدید تنظیم مجدد شوند.

همچنین تعدادی از پانل‌های نصب شده در شهر تهران به موضوع تبلیغات فرهنگی به مناسبت آغاز سال 1384 و آمدن بهار، اربعین حسینی، رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت امام رضا(ع)، روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت (13 فروردین ماه) اختصاص خواهد یافت.

در همین حال رفع نواقص ، یکسان سازی تابلوهای معابر و اسامی خیابان‌ها، کوچه‌ها و شماره منازل که به هر دلیل کثیف، ناخوانا و یا نازیبا شده‌اند، نیز از برنامه‌های سازمان زیباسازی شهر تهران در آستانه بهار است.

همچنین پاکسازی و شستشوی دیوارهای عمومی و امحای تمامی آگهی‌های تبلیغاتی، برچسب‌ها و پوسترهای نصب شده بر بدنه ساختمان‌ها و پانل‌های تبلیغاتی رایگان و پاکسازی نماهای ساختمان‌های اداری دولتی یا غیرانتفاعی از دیگر برنامه‌های سازمان زیباسازی شهر تهران عنوان شده است.

تعویض، تعمیر و رنگ آمیزی مبلمان شهری فرسوده و ترمیم و یکسان سازی آن از دیگر برنامه‌های در حال اجرای سازمان زیباسازی در آستانه سال نو است.

روابط عمومی موسسه تبیان