تبیان، دستیار زندگی
نده» از شبكه تهران پخش می‌شود سریال طنز «زندگی به شرط خنده» از چهارشنبه 10 اسفند هر شب ساعت 20:15 از شبكه‌ تهران پخش می‌شود. به گزارش خبرنگار فارس داستان این سریال طنز 90 قسمتی از جایی شروع می‌شود كه پیرمرد دغل باز و سودجویی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از چهارشنبه دهم اسفند ماه

«زندگی به شرط خنده» از شبكه تهران پخش می‌شود

سریال طنز «زندگی به شرط خنده» از چهارشنبه 10 اسفند هر شب ساعت 20:15 از شبكه‌ تهران پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس داستان این سریال طنز 90 قسمتی از جایی شروع می‌شود كه پیرمرد دغل باز و سودجویی در حالی كه دكترافشار در ایران نیست،در خانه‌ای بزرگ متعلق به او به قصد مراقبت زندگی می كند.پیرمرد به خاطر آنكه در امدی هم داشته باشد،از موقعیت استفاده می‌كند و به خاطر جذابیت خانه،آن را به گروه‌های فیلمبرداری به عنوان لولیشن اجاره می‌دهد،اما رفت و آمد گروه‌ها باعث ناراحتی همسایه ها و دردسر های زیادی می‌شود و همین جاست كه اتفاق جدیدی می‌افتد و این اتفاق زندگی تمام ساكنین خانه را تغییر می‌دهد.

«زندگی به شرط خنده» به كارگردانی «مهدی مظلومی» و تهیه‌كنندگی «سید محمدرضا مفیدی»در گروه فیلم و سریال شبكه تهران تهیه شده است و در آن حمید لولایی،یوسف تیموری، علی صادقی، رضا داود نژاد،سعید آقاخانی و محسن تابنده،خشایار راد و كتایون امیر ابراهیمی نیز ایفای نقش می‌كنند.

این مجموعه توسط نویسندگانی چون محسن تنابنده،ایرج افشار،حسن وارسته،امیر سهیلی،بیژن پور غلام،كورش نریمانی از نویسندگان این سریال هستندكه تاكنون نگارش 30 قسمت این مجموعه به پایان رسیده است.

لازم به ذكر است كه دیگر عوامل این برنامه عبارتند از: بازیگردان: سعید آقاخانی، طراح صحنه: حسین عالی‌نژاد، مدیر تصویربرداری :محمدرضا كاظمی، صدابردار: وارسته،مدیر تولید:حسین شبستانی

لینک ها :

زندگی به شرط خنده

كاووسی به جای بامشاد می آید

بازگشت «خشایار مستوفی»!