تبیان، دستیار زندگی
بهترین تكواندوكار جهان:در پی قهرمانی جام فجر هستم برترین تكواندوكای جهان در سال 2004 و قهرمان المپیك و جهان برای دومین بار طی امسال در یك كنفرانس آموزش تكواندو تدریس می‌كند. هادی ساعی در گفت‌وگو یی اظهار كرد: پس از آلمان، كش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساعی برای تدریس به مكزیك می‌رود

بهترین تكواندوكار جهان:در پی قهرمانی جام فجر هستم

برترین تكواندوكای جهان در سال 2004 و قهرمان المپیك و جهان برای دومین بار طی امسال در یك كنفرانس آموزش تكواندو تدریس می‌كند.

هادی ساعی در گفت‌وگو یی اظهار كرد: پس از آلمان، كشور مكزیك از من خواست تا در یك دوره‌ی آموزشی در این كشور نیز تدریس كنم. برای شركت در این دوره‌ی 10 روزه، دو هفته‌ی دیگر به مكزیك می‌روم تا همانند همایش آلمان به مربیان برتر تكواندو این كشور آموزش دهم.

وی همچنین درباره‌ی لیگ برتر تكواندو گفت: با توجه به حضور قهرمانان جهان و المپیك در تیم‌های مختلف لیگ، سطح لیگ در حد رقابتهای جهانی بود. ملی‌پوشان با تمام قوا برای كسب موفقیت در لیگ مبارزه می‌كردند كه سطح آن را افزایش داده بود.

قهرمان تكواندو المپیك و جهان با تاكید بر این كه داوری‌های لیگ امسال مشكلاتی را داشت خاطر نشان كرد: با توجه به تغییر قوانین داوری تكواندو، داوران ما باید خودشان را با قوانین جدید هماهنگ كنند. واقعا جای تاسف دارد كه با دیدارهایی در سطح جهانی داوری‌ها این‌گونه باشد. امیدوارم داوری‌ها با دقت بیشتری انجام شود كه در این صورت بی‌تردید نتایج بهتری كسب می‌شود.

وی ادامه داد: سطح قضاوت‌ها نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته و درصد اشتباهات كاهش پیدا كرده بود.

ساعی با اشاره به حضور در جام فجر نیز گفت: هم اكنون در اردو هستم و در جام فجر با تیم منطقه‌ی آزاد چابهار شركت می‌كنم. برای شركت در این مسابقات، تیم‌های خوبی اعلام آمادگی كرده‌اند و میدان خوبی برای محك ملی‌پوشان خواهد بود. مخصوصا برای جوان‌ترها كه تجربه‌ی مبارزه‌ی كمی با تكواندوكاهای خارجی دارند.

برترین تكواندوكای جهان تصریح كرد: این مسابقات برای ملی‌پوشان با تجربه‌ی تیم ملی هم یك دیدار تداركاتی مناسب است كه در آستانه‌ی رقابت‌های مهم قهرمانی آسیا (اول تا سوم اردیبهشت ماه) و تراكم زیاد مسابقات در سال 2006 ، خود را محك بزنند.

وی قهرمانی در جام فجر را هدف خود عنوان كرد و افزود: ‌در سال 2006 مسابقات جهانی، آسیایی و قاره‌ای بسیار فشرده‌ای برای تكواندوكاها وجود دارد كه بدون شك مسوولان تیم ملی را مجبور می‌كند با دو تیم در مسابقات شركت كنند.