تبیان، دستیار زندگی
اعتماد به نفس چیست و از کجا می آید ؟ اعتماد به نقس قدرتی است که در درون هرکسی وجود دارد . اعتماد به نفس ، یعنی توانایی و علاقه برای خلق چیزهایی که شما در زندگی به آن احتیاج دارید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

135 نکته برای اعتماد به نفس

135 نکته برای اعتماد به نفس

اعتماد به نفس چیست و از کجا می آید ؟ اعتماد به نفس قدرتی است که در درون هرکسی وجود دارد . اعتماد به نفس ، یعنی توانایی و علاقه برای خلق چیزهایی که شما در زندگی به آن احتیاج دارید. مشکل اینجاست که ما بیشتر وقت ها این قدرت خودرا فراموش می کنیم ! این  کتاب کوچک قصد دارد ، اعتماد به نفس شما را نشانتان بدهد تا همیشه و در هر حالت به آن اتکا کنید، این کتاب کوچک این ویژگی را دارد که می توانید ، آن راهمه جا همراه خود ببرید و از آن استفاده کنید . با مطالعه کتاب  "135 نکته برای اعتماد به نفس "، شما با ابزارهای تغییر شرایط زندگی آشنا می شوید . این کتاب ترس را به شما نشان می دهد تا بتوانید آن را کنار بگذارید و بر آن غلبه  کنید.

اعتماد به نفس ، یعنی توانایی و علاقه برای خلق چیزهایی که شما در زندگی به آن احتیاج دارید.

مطمئن باشید هر بار که این کتاب را می خوانید ، افکار قدرتمندی در ذهن شما نقش می بندد افکاری که باعث می شود ، اعتماد به نفستان بیشتر و بیشتر رشد کند. بنابراین بیشتر وقت ها این کتاب را بخوانید ، به خصوص وقتی که با موفقیت تازه ای در زندگی خود روبه رو می شوید .وقتی یاد بگیرید که چگونه زندگی را با احساس جرأت ، اطمینان ، کمال و لذت بپذیرید ،راه حل همه مشکلات به شما الهام می شود .

این‌ كتاب‌ حاوی‌ ده‌ها نكته‌ كاربردی‌ ساده‌ از جمله : همیشه مسیر رو به بالا را انتخاب کنید، آگاهی شروع خوبی است ، بهترین را تأیید کنید، بگذارید هرچه پیش آید بیاید، به زندگی بگویید بله و... است ‌كه‌ خواننده‌ را برای‌ مقابله‌ با شرایط‌ متنوع‌ آماده‌ می‌كند، آرامش‌ وی‌ را در تصمیم‌گیری‌ها ارتقا می‌بخشد و او را با توانایی‌های‌ ناشناخته‌اش‌ آشنا می‌كند. فردی‌ كه‌ بتواند به‌ این‌ قابلیت ‌ها دست‌ یابد راه‌ حل‌ مشكلاتش‌ را آسان‌تر می‌یابد و از زندگی‌ بیشتر لذت‌ می‌برد.

مشخصات کتاب

نویسنده : سوزان جفرز

مترجم : سپیده خلیلی

ناشر: انتشارات قدیانی

این کتاب را از فروشگاه اینترنتی نیز می توانید تهیه کنید.

تنظیم : مرکز مشاوره