تبیان، دستیار زندگی
در سال جاری شهردار منطقه 15 از افتتاح بزرگترین مرکز تئاتر حرفه ای خاورمیانه در این منطقه در سال 91 خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح بزرگترین مرکز تئاتر حرفه ای خاورمیانه

نشست رسانه ای شهردار منطقه 15

در سال جاری شهردار منطقه 15 از افتتاح بزرگترین مرکز تئاتر حرفه ای خاورمیانه در این منطقه در سال 91 خبر داد.

مهندس مجتبی یزدانی در نشست خبری با حضور خبرنگاران با اشاره به ویژگی های این منطقه اظهار کرد: سرانه فضای سبز این منطقه بیش از حد استاندارد است و هم اکنون 95 درصد شبکه فاضلاب در این منطقه به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در این منطقه 5/18 کیلومتر شبکه بزرگراهی وجود دارد و بالاترین آمار فضاهای فرهنگی و ورزشی در بین مناطق در این منطقه وجود دارد.

یزدانی خاطر نشان کرد: سرانه فضاهای فرهنگی، ورزشی، سرانه محلات، بوستان ها، زمین های چمن مصنوعی و سیار امکانات در محلات در منطقه 15 در حال تکمیل است و تعداد زمین های چمن مصنوعی که هم اکنون 50 زمین با 91 هزار متر مربع است تا پایان سال آینده به 100 هزار متر مربع خواهد رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال آینده بزرگ ترین مرکز تئاتر خاورمیانه با ظرفیت 1000 نفر در این منطقه به بهره برداری می رسد.

نشست رسانه ای شهردار منطقه 15

شهردار منطقه 15در ادامه با اشاره به اقدامات شاخص در منطقه 15 اظهار کرد: تخصیص دو میلیارد تومان برای کمک و توسعه مدارس، راه اندازی 10 کتابخانه شبانه روزی، احداث 86 نمازخانه در بوستان ها، توسعه 42 هکتار فضای سبز و راه اندازی 22 دارالقران و مراکز فرهنگی از دیگر اقدامات شاخص منطقه است.

یزدانی تصریح کرد: احداث 4 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری، شروع عملیات اجرایی خط 6 مترو، احداث بزرگراه شهید شوشتری با سه کیلومتر مسیر عبوری و تعریض بزرگراه امام رضا (ع) از اقدامات انجام شده در این منطقه بوده است.

شهردار منطقه 15 افزود: احداث بزرگراه امام علی (ع) در این منطقه نیز با 2/4 کیلومتر مسیر عبوری در حال حاضر 3/3 تملک  شده و 900 متر آن باقی مانده است که در حال انجام اشت.

وی با اشاره به اقدامات این منطقه در سال اینده اظهار کرد: تا پایان شهریور سال 91 همه سرانه های محلات منطقه تکمیل و 101 پارک منطقه نیز بازپیرایی می شود.

یزدانی با بیان این که همه اقدامات این منطقه بر اساس برنامه انجام شده است و هیچ برنامه ای خارج از ردیف بودجه نبوده است گفت: انتقال سنگ فروش ها ، تخته فروش ها نیز از اقداماتی است که توافقات آن انجام شده وتوافقات انتقال اوراق کنندگان ماشین نیزدر حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه بافت های فرسوده در این منطقه خاطر نشان کرد: در سالجاری صدور پروانه در بافت فرسوده این منطقه 120 درصد رشد داشته است و 1300 پروانه صادر شده و همچنین شاهد اقدامات خوبی در زمینه تجمیع در محدوده بافت فرسوئه منطقه بودیم.

تنظیم: عباس عباس زادگان