تبیان، دستیار زندگی
نشست مدیر كل تبلیغات اسلامی و مسئول انفورماتیك استان اردبیل با اعضای هیأت مدیره تبیان برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست مدیركل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با هیأت مدیره تبیان

جلسه هیئت مدیره تبیان با مدیركل تبلیغات اسلامی استان اردبیل

نشست مدیر كل تبلیغات اسلامی و مسئول انفورماتیك استان اردبیل با اعضای هیأت مدیره تبیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه حجت الاسلام عباس اسكندری ضمن تقدیر از عملكرد تبیان استان اردبیل و كسب رتبه برتر كشوری توسط این استان در سال 89 ،در مورد اهداف متعالی دینی و فرهنگی و اجتماعی تبیان سخن گفت و از پیشرفت این استان ابراز خرسندی كرد.

در ادامه طالب پور وظیفه استانها در زمینه فضای سایبری را مهم دانست و گفت: امروزه دنیای مجازی فعالیت بیشتر و ایده های جدید می طلبد كه این امر در تبیان استانها در حال شكل گیری است.

وی افزود: با موقعیت و امكاناتی كه تبیان در كشور داردو با شرایط ایده آل تبیان اردبیل و موقعیت جغرافیایی خاص این استان، می‌توان در زمینه های فرامرزی فعالیتهای محتوایی مشتركی را با این استان انجام داد.

حجت الاسلام مهدی ستوده مدیركل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز با ارائه گزارش یكساله استان در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری و ایجاد بستر های جدید در فضای مجازی و نحوه عملكرد تبیان اردبیل پرداخت و ابراز امیدواری كرد كه ادامه این فعالیتها با حمایت و پشتیبانی سازمان مركزی رو به رشد و پیشرفت باشد.

جلسه هیئت مدیره تبیان با مدیركل تبلیغات اسلامی استان اردبیل

وی گفت: تبیان اردبیل با محور قرار دادن سیاست های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی و با فعالیت چهار نفر از نیروهای خود كوشیده است تا محتوای سایت را متناسب با فرهنگ اصیل اسلامی و نیاز های دینی، علمی و اجتماعی جامعه تهیه و تنظیم نماید.

سیاستهای آتی تبیان استان، تبیان مساجد، برنامه های سال آینده تبیان اردبیل و مشكلات تبیان از دیگر مواردی بود كه مدیر كل تبلیغات اسلامی دراین نشست به آنها اشاره و ابراز امیدواری كرد كه مشكلات طرح شده مورد رسیدگی قرار گیرد .

در همین راستا ،گزارش آمار بازدید كنندگان سایت، روند تامین و درج مطالب سایت، ارائه ریز برنامه های صورت گرفته در طول سال، حضور در نمایشگاه ها و سایر توضیحات فنی مربوط به سایت توسط رحمت نیا كارشناس انفورماتیك و مسئول تبیان اردبیل ارائه شد.

در پایان مدیر عامل و هیئت مدیره تبیان ضمن ابراز امید واری در موفقیت و پیشبرد اهداف تبیان اردبیل از زحمات مدیر كل استان در مدیریت و ارائه برنامه های راهبردی و فعالیت بی دریغ كادر فنی و محتوایی تبیان استان اردبیل تقدیر و تشكر كردند.

تنظیم: هومن بهلولی