تبیان، دستیار زندگی
برای كاستاریكا آماده نمی‌شویم لژیونر‌ها سه‌شنبه می‌آیند سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بازیكنان لژیونر تنها یك جلسه در تمرینات شركت خواهند كرد. برانكو ایوانكوییچ در گفت‌وگو با خبر نگاران اظهار كرد: بازیكنان لژیونر ما تا روز سه‌ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایوانكوویچ: هدف ما تیم ملی مكزیك است

برای كاستاریكا آماده نمی‌شویم
لژیونر‌ها سه‌شنبه می‌آیند

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بازیكنان لژیونر تنها یك جلسه در تمرینات شركت خواهند كرد.

برانكو ایوانكوییچ در گفت‌وگو با خبر نگاران اظهار كرد: بازیكنان لژیونر ما تا روز سه‌شنبه به تهران می‌رسند و تنها یك جلسه می‌توانم در تمرینات شركت كنم.

وی در مورد استفاده از بازیكنانی كه در دیدار برابر چین تایپه عملكرد قابل قبولی داشتند خاطر نشان كرد: در هر صورت بازیكنان لژیونر به ما اضافه می‌شوند و این یك واقعیت است كه فرصت برای همه‌ی آنها وجود ندارد؛ اما، خوشبختانه ما برخلاف بازی با چین تایپه به جای سه تعویض از شش تعویض برخورداریم و می‌توانیم بازیكنان بیشتری را مورد استفاده قرار دهیم.

ایوانكوییچ در مورد دیدار دوستانه برابر كاستاریكا خاطرنشان كرد: ما برای دیدار برابر كاستاریكا آماده نمی‌شویم؛ بلكه هدف ما تیم ملی مكزیك است. تمامی‌برنامه‌های خود را برای نخستین و مهم‌ترین دیدارمان برابر مكزیك در جام‌جهانی طراحی می‌كنیم و دیدار با كاستاریكا نیز در قالب همین برنامه است. البته كادر فنی شناخت لازم را از تیم كارستاریكا دارد و بازی با كارستاریكا نیز می‌تواند بازیكنان ما را با ویژگی‌های این تیم آشنا كند.

سرمربی تیم ملی در مورد مصدومیت ابراهیم میرزاپور نیز گفت: نمی‌دانم این خبر چگونه منتشر شد، میرزاپور یك ماه پیش مصدوم بود؛ اما، اكنون آماده است و در تمرینات حضور دارد.