تبیان، دستیار زندگی
مشاور استاندار فارس در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه از تجهیز حوزه‌های علمیه استان به اینترنت رایگان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حوزه‌های علمیه فارس به اینترنت رایگان مجهز می‌شوند

حجت الاسلام شکر الله دانش

مشاور استاندار فارس در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه از تجهیز حوزه‌های علمیه استان به اینترنت رایگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین «شكرالله دانش» مشاور استاندار فارس در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس، گفت: امروز با توجه به نیاز جامعه به حوزه و روحانیت باید با مسئولان ارتباط بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی و اجرایی كردن آنها در هدایت مردم و جوانان نقش موثری ایفا كنیم.

وی ادامه داد: با برنامه‌های كارشناسی شده و تربیت استادان مجرب در حوزه فرق و مذاهب و عرفان‌های نوظهور و نیز اعزام مبلغان به تمام بخش‌ها و روستاها و مناطق شهری آمادگی كامل داریم كه با هماهنگی مدیریت حوزه‌های علمیه استان فارس و روحانیت معظم اقدامات لازم را انجام دهیم.

مشاور استاندار فارس در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه ابراز كرد: با توجه به فعالیت بسیار گسترده اینترنت رایگان تبیان برای استفاده حوزه و روحانیت آمادگی كامل داریم تا با همكاری مركز مدیریت حوزه‌های علمیه استان این سایت را در حوزه‌های علمیه راه اندازی كنیم و طلاب و روحانیون بتوانند از بخش‌های مختلف آن شامل دروس تمام پایه‌های حوزه، تفسیر كامل قرآن كریم، احكام، مسائل اجتماعی و فرهنگی استفاده كنند.

دانش ادامه داد: تاكنون این سایت در شهرستان‌های نی‌ریز، كازرون و لارستان به طور ویژه در حوزه‌های علمیه راه اندازی شده و امكان دسترسی آسان را به پایگاه‌های اسلامی و فرهنگی فراهم كرده است و اقشار مختلف جامعه از این سایت استقبال خوبی داشته‌اند.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین «رحیمی صادق» مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس نیز گفت: حدود 48 حوزه علمیه در فارس وجود دارد كه سه هزار طلبه و روحانی در آن مشغول تحصیل و تدریس هستند.

تنظیم: هومن بهلولی