تبیان، دستیار زندگی
آیت‌الله وحید خراسانی، از مراجع تقلید كه سخنان چهارشنبه گذشته ایشان در درس تفسیر با واكنش‌های مختلفی روبرو شد، در دیدار با جمعی از اساتید حوزه و علما، با تاكید بر پشتیبانی دائمی از جمهوری اسلامی، فرمودند: حفظ این نظام از اوجب واجبات است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آيت‌الله وحيد: در سلیم النفس بودن آیت الله خامنه ای تردید ندارم
آیت الله وحید

آيت‌الله وحيد خراساني، از مراجع تقليد كه سخنان چهارشنبه گذشته ايشان در درس تفسير با واكنش‌هاي مختلفي روبرو شد، در ديدار با جمعي از اساتيد حوزه و علما، با تاكيد بر پشتيباني دائمي از جمهوري اسلامي، فرمودند: حفظ اين نظام از اوجب واجبات است.

به گزارش جهان به نقل از روات حديث، در اين ديدار خصوصي كه آيت‌الله كعبي، آيت الله شب زنده‌دار و تعداد ديگري از علماي حوزه حضور داشته‌اند، وي درباره حضرت آيت العظمي خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي فرموده‌اند كه صحبت‌هاي من به هيچ وجه درباره ايشان نبوده است بلكه من ايشان را از قديم مي‌شناسم و در سليم النفس بودن ايشان ترديدي ندارم.

وي در ادامه اين ديدار، متوليان فرهنگي كشور را منظور اصلي صحبت‌هاي خويش دانسته است و مقابله با نفوذ مبلغان مسيحيت در كشور شيعه را از جمله وظايفي دانسته است كه دستگاه‌هاي فرهنگي كشور درباره آن غفلت كرده‌اند.

آيت‌الله وحيد خراساني، در پايان اين ديدار تاكيد كرده‌اند كه تماميت ارضي شيعه بايد حفظ شود و اين مهم بر عهده دستگاه‌هاي فرهنگي جمهوري اسلامي است