تبیان، دستیار زندگی
دبیر جشنواره ملی وبلاگ‌های دینی گفت: تعداد وبلاگ‌های برگزیده داوری مرحله اول جشنواره، 1844 وبلاگ است كه در دور نهایی تنها 50 وبلاگ از این تعداد انتخاب خواهند شد‌.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فهرست 1844 وبلاگ برگزیده مرحله اول جشنواره ملی وبلاگ‌های دینی اعلام شد

سومین جشنواره ملی وبلاگ‌های دینی

دبیر جشنواره ملی وبلاگ‌های دینی گفت: تعداد وبلاگ‌های برگزیده داوری مرحله اول جشنواره، 1844 وبلاگ است كه در دور نهایی تنها 50 وبلاگ از این تعداد انتخاب خواهند شد‌.

به گزارش روابط عمومی، دبیر جشنواره ملی وبلاگ‌های دینی در جلسه تأیید داوری مرحله اول سومین جشنواره سراسری وبلاگ‌های دینی از استقبال قابل پیش‌بینی وبلاگ‌نویسان دینی از این جشنواره خبر داد.

«یوسف اماملو» دبیر جشنواره دائمی وبلاگ‌های دینی كشور با اعلام این خبر افزود: با وجود اینكه طول دوره ثبت‌نام وبلاگ‌ها در این دوره از جشنواره دو ماه كمتر از سایر دوره‌ها بود، لیكن حجم وبلاگ‌های ثبت‌نام شده مطابق پیش‌‌‌بینی‌های اولیه كمیته برگزاری جشنواره بوده و این نشان از زنده بودن وبلاگستان دینی دارد‌.

وی در ادامه با اشاره به آمار شركت‌كنندگان در جشنواره گفت: در سومین دوره جشنواره ملی وبلاگ‌های دینی 4218 وبلاگ ثبت‌نام كردند كه در این بین وبلاگ‌های با محتوای عمومی-دینی حدود 58 درصد از مجموع وبلاگ‌ها و نیز بیشترین گروه شركت‌كنندگان را به خود اختصاص دادند‌.

اماملو تعداد وبلاگ‌های برگزیده داوری مرحله اول جشنواره را 1844 وبلاگ برشمرد كه در دوره نهایی تنها 50 وبلاگ از این تعداد انتخاب خواهند شد‌.

وی ادامه داد: استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و قم به ترتیب با میانگین22، 12، 7 و 6 درصد بیشترین جمعیت ثبت‌نام‌كنندگان را در این جشنواره داشتند‌.

در این جلسه «امیر‌حسین اكبری» مدیر اجرایی سومین جشنواره ملی وبلاگ‌های دینی ضمن تقدیر از داوران مرحله اول جشنواره، مهمترین دغدغه داوری مرحله اول را تشابه وبلاگ‌های بخش عمومی و نیز عدم رعایت قوانین اعلامی برشمرد كه موجب خروج تعداد قابل توجهی از وبلاگ‌ها از فهرست شد.

وی اهمیت به استاندارد‌ها و سطح كیفی قوانین جشنواره را از دلایل مهم اعتبار آن و استقبال سالانه كاربران از جشنواره دانست و افزود: تیم داوری مرحله نهایی امسال متشكل از یك متخصص رسانه، متخصص ادیان، متخصص كلام، 2 نفر وبلاگر ارزشی، 2 نفر متخصص طراحی وب است كه از روز 17 اسفند‌ماه كار داوری نهایی را آغاز كرده‌اند.

تنظیم: هومن بهلولی