تبیان، دستیار زندگی
تمرینات تیم ملی كشورمان برای دیدار با تیم ملی كاستاریكا بعد از ظهر امروز نیز پیگیری شد. در تمرینات بعداز ظهر امروز كه با حضور تمامی‌ نفرات برگزار شد، در ابتدا بازیكنان زیرنظر حسین فركی به گرم كردن پرداختند. سپس بازیكنان توپ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرین تیم ملی ، سکوهای خالی

تمرینات تیم ملی كشورمان برای دیدار با تیم ملی كاستاریكا بعد از ظهر امروز نیز پیگیری شد.

در تمرینات بعداز ظهر امروز كه با حضور تمامی‌ نفرات برگزار شد، در ابتدا بازیكنان زیرنظر حسین فركی به گرم كردن پرداختند.

سپس بازیكنان توپ را از روی خط عرضی زمین به درون محوطه‌ی جریمه ارسال می‌كردند و سایر بازیكنان توپ را به طرف دروازه شلیك می‌كردند.

در ادامه‌ی تمرین، بازیكنان با كارهای تاكتیكی توپ را از كنار محوطه‌ی جریمه به پشت محوطه می‌فرستادند، تا مهاجمان در موقعیت شوت‌زنی قرار گیرند.

حركت سرعتی مهاجم به طرف دروازه در حالی كه توسط یك مدافع تعقیب می‌شد، تمرین بعدی تیم ملی كشورمان بود.

در یكی دیگر از تمرینات، دو بازیكن مهاجم در مقابل یك مدافع در موقعیت حمله قرار می‌گرفتند و پس از حمله به دروازه، بلافاصله تك مدافع در موقعیت ضد حمله قرار می‌گرفت.

پس از این تمرین بازیكنان در قالب دو تیم سفید و نارنجی به بازی و مرور برنامه‌های تاكتیكی برانكو پرداختند .تمرین امروز پس از 120 دقیقه پایان یافت.

استقبال بسیار اندك تماشاگران و خبرنگاران از این تمرین جالب توجه بود. در ابتدای تمرین هیچ تماشاگری حضور نداشت و در پایان تمرین نیز تعداد تماشاگران كمتر از 20 نفر بود.

برخلاف تمرینات هفته‌ی گذشته كه مورد استقبال خبرنگاران داخلی و خارجی بود، در تمرین امروز تنها 4 خبرنگار داخلی حضور داشتند.

برانكو در تمرینات امروز عصبانی به نظر می‌رسید و با حالتی پرخاشگرانه چلنگر (مترجم) و بازیكنان را مورد خطاب قرار می‌داد.