تبیان، دستیار زندگی
كاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: برای پیوستن به باشگاه بارسلونا مذاكره‌هایی را انجام داده‌ام .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مذاکره بارسلونا با شمسایی

وحید شمسایی

كاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: برای پیوستن به باشگاه بارسلونا مذاكره‌هایی را انجام داده‌ام.

وحید شمسایی در مورد صحبت‌هایی كه مبنی بر قرارداد او با تیم فوتسال بارسلونا وجود دارد گفت: این صحبت‌ها صحت دارد. حدود10، 15 روز پیش یكی از دوستانم با من قرار گذاشت و من فكر می‌كردم كه قرار است یك نسكافه با هم بخوریم، اما وقتی پیش او رفتم فردی در آنجا بود كه با تیم فوتسال بارسلونا كاملا در ارتباط است. در مورد این پیشنهاد توضیح داد و گفت كه باشگاه خواهان من است. او صحبتهای اولیه را با من انجام داد و من گفتم كه زمانی كه در ایتالیا بودم به دلیل مسایل خانوادگی شرایط برایم سخت بود و در حالی كه سه سال قرارداد داشتم پس از یكسال به ایران بازگشتم.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا آنها خواهان شما هستند یا شما خود را معرفی كردید اظهار كرد: مسولان باشگاه بارسلونا خواهان من هستند. اگر من می‌خواستم خودم را معرفی كنم باید فیلم بازیهایم و رزومه‌ام را می‌دادم، اما فكر می‌كنم آنقدر در فوتسال شناخته شده‌ هستم كه آنها به دنبال من بیایند.

وی ادامه داد: باشگاه بارسلونا مایل است كه دو بازیكن ایرانی داشته باشد و آن طور كه من شنیده‌ام خواهان محمد طاهری هم هستند. در حال حاضر صحبت‌هایی را با مسولان باشگاه بارسلونا انجام داده‌ام، اما بحث‌های نهایی پس از عید انجام خواهد شد كه یا مسولان آنها به ایران بیایند یا من به آنجا می‌روم.

شمسایی با اشاره به بنری كه هنگام برگزاری مراسم قرار گرفته بود و در آن كلمه فوتبال به صورت دستی به فوتسال تبدیل شده بود گفت: اینها جزیی از زندگی ماست، اما درفوتسال آنقدر افتخارات زیادی به دست آمده است كه این قضیه زیاد مهم نیست. هر چه بوده است كه انشاالله خیر است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا