تبیان، دستیار زندگی
به احتمال قوی در چند روز آینده - یا حتی زودتر - متوجه کلماتی که اعضای خانواده، دوستان و همکارانتان به طور معمول استفاده می کنند خواهید شد. همچنین خودتان را در حالتی می یابید که در حال استفاده از کلماتی هستید که با سبک ارتباطی تان منطبق است. ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قانون ارتباط

معرفی چند کتاب در حوزه بهداشت روانی

آدم های بدقلق

آدم های بدقلق

نویسنده: جان هوور؛ مترجم: فرخ بالنده/ انتشارات نسل نواندیش

نوبت: چاپ اول

964-412-869-9 :ISBN

قیمت: 3700تومان

درباره کتاب: چگونه خود را از انتقادهای تند رئیس ها، همکارها و مشتری های بدقلق در امان نگه داریم؟

چرا کار کردن با بعضی از آدم ها این قدر دشوار است؟ بهترین شیوه ی رفتار کردن با آن ها چه شیوه ای است؟ چطور می توانید حریف رئیسی بشوید که یک کارفرمای سختگیر یا گردن کلفت است؟ با آن همکار پرچانه ای که مدام به دفتر شما سرک می کشد و وقتتان را با حرف زدن درباره ی مسائل خانوادگی اش به هدر می دهد، چه باید بکنید؟

قانون ارتباط

قانون ارتباط

نویسنده: مایکل لوسیر؛ مترجم: نگار مختاری/ انتشارات نسل نواندیش

نوبت: چاپ اول

964-236-289-9 :ISBN

قیمت: 3600تومان

درباره کتاب: به احتمال قوی در چند روز آینده - یا حتی زودتر - متوجه کلماتی که اعضای خانواده، دوستان و همکارانتان به طور معمول استفاده می کنند خواهید شد. همچنین خودتان را در حالتی می یابید که در حال استفاده از کلماتی هستید که با سبک ارتباطی تان منطبق است. وقتی متوجه این کلمات (چه از زبان خودتان و چه دیگران) می شوید، یعنی در حال جمع بندی و انجام مطالبی هستید که به تازگی آموخته اید.

شاید متوجه شوید که مهارت شما در سنجش مرزها با بررسی آن در دیگران، بهبود می یابد و بهتر می توانید سبک ارتباطی تان را با سبک ارتباطی و حال و هوای دیگران انطباق دهید.

سرعت ارتباط یافتن شما با دیگران به میزان چشمگیری افزایش می یابد چون از طریق سنجش مرزها و توجه به شیوه ی ارتباطی دیگران، توانسته اید سازگاری ایجاد کنید. ...

ضمیر پنهان / نفس نامکشوف

ضمیر پنهان / نفس نامکشوف

نویسنده : کارل گوستاو یونگ؛ مترجم: ابوالقاسم اسماعیل پور/ انتشارات کتاب کاروان

تاریخ چاپ: 1382

تعداد صفحات: 104

شابک : 9786001191657

قیمت : 25,000 ریال

درباره کتاب: ضممیر پنهان برابرنهاد نفس یا درون کشف ناشده هر انسان است. شناخت روان آدمی و کشف درون هر فرد در زمره مسائل مهم روان شناسی در جهان معاصر است که کارل گوستاو یونگ، بزرگ ترین روان شناس تحلیلی قرن بیستم، در این اثر به کاوش و تحلیل درین باره پرداخته است. یونگ نخست فردیت انسان را در جامعه مدرن می شکافد، سپس به دین به عنوان وزنه تعادل‌بخش ذهنیت جمعی بشر و موقعیت غرب در برابر دین می پردازد و مسئله درک فرد از خویشتن و دیدگاه فلسفی و روانشناختی زندگی مورد تحلیل قرار می گیرد. آینده پیش روی ماست. چه قدر از درون نامکشوف خود آگاهی داریم؟ جهان مدرن چه آینده ای در پیش خواهد داشت؟ ذهن پیچیده و روحیات درونی انسان چه مرزهایی را خواهد گشود؟ و ده ها پرسش دیگر که کارل گوستاو یونگ به شیوه ای تحلیلی بدان ها پاسخ می دهد.

فرآوری: رویا فهیم

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان


منابع: نسل نواندیش، انتشارات کتاب کاروان