تبیان، دستیار زندگی
بازی‌های معرفی شده در این مطلب همگی ساده هستند و نیاز به آموزش خاصی ندارند. به راحتی می‌توانید اوقات فراغت خود را به این بازی ها مشغول شوید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی بازی‌های پازلی(2)

کافی‌ است عبارات بازی‌های آنلاین را به انگلیسی و یا حتی به فارسی تایپ کنید تا هزاران بازی آنلاین و اعتیاد آور را برایتان بیاورد. هر کدام از این بازی‌ها به تنهایی می‌تواند شما را برای چندین ساعت به خود مشغول کند. از آنجایی که این روزها در تعطیلات عید نوروز به سر می‌بریم، بد نیست نگاهی به چند بازی جذاب آنلاین داشته باشیم.

بازی‌های معرفی شده در این مطلب همگی ساده هستند و نیاز به آموزش خاصی ندارند. به راحتی می‌توانید اوقات فراغت خود را به این بازی ها مشغول شوید. البته تبیان به شما توصیه می‌کند اگر جزو گروه معتادین به بازی‌ها یا به اصطلاح بازی خور هستید سراغ این لینک ها نروید. احتمالا تمام وقت خود را مشغول بازی می‌شوید.

بخوانید:

معرفی بازی‌های پازلی(1)

Fantastic Contraption 2

یک بازی پازلی جالب فیزیکی. در این بازی باید سعی کنید مجموعه قابل حرکتی بسازید تا بتواند به سمت هدف حرکت کند. در واقع با استفاده از چندین چرخ و وسایل ارتباط دهنده چرخ‌ها، آهن ربا و... خودرویی ساخته می‌شود که بر اساس هر مرحله می‌تواند از موانع آن عبور کند.

معرفی بازی‌های پازلی(2)

یادگیری این بازی بسیار آسان است حتی چند مرحله ابتدایی آن قدم به قدم توسط خود بازی به شما آموخته می‌شود.

Electric Box Game

اکثر دانش‌آموزان با نرم افزار ادیسون براس ساخت انواع مدارها کار کرده‌اند. آن نرم افزار محیطی ساده برای ساخت مدارهای مختلف را مهیا کرده بود. حالا با این بازی علاوه بر آنکه نحوه اتصال مدارهای مختلف را می‌آموزید، امتیاز هم می‌گیرید و به مراحل بعدی راه پیدا می‌کنید.

معرفی بازی‌های پازلی(2)

Light-Bot Game

این ربات نمی‌تواند ببیند. باید به او کمک کند تا به پنل روشن برسد. روش کار به این صورت است که ابتدا مسیر خرکت را در ذهنتان پیاده سازی می‌کنید و بعد حرکت را روی پنل سمت چپ می‌چینید. وقتی کلید استارت را بزنید، ربات بر اساس مسیری که با آن او را تنظیم کرده‌اید شروع به حرکت میکند.

معرفی بازی‌های پازلی(2)

به نقاشی کشیدن در سبک‌ فانتزی علاقه دارید؟ اگر جوابتان مثبت است سایت زیر ساعات خوشی را برای شما رقم خواهند زد. در سایت  Create Your Own Artwork  می‌توانید با استفاده از انگشت رنگی هر نقاشی که دوست دارید بکشید. می‌توانید رنگ‌های مختلفی را به کار ببرید و افکت‌های فانتزی را روی آن پیاده سازی کنید.

نکته جالب توجه در این سایت امکان ارسال آن برای دیگران است به طوری که تمام مراحل ساخت تصویر به صورت فلش برای دیگران نمایش داده می‌شود.

معرفی بازی‌های پازلی(2)

________________________________________

Light Bot

Light Bot is a cute puzzle in which you guide a robot through obstacles, by giving it commands. Get the robot to the blue panel and light it up.

Fantastic Contraption 2

Another great physics based puzzle in which you have to use various tools to create a vehicle that gets your wheel to the goal. Be sure to check out its predecessor.

Electric Box

Physics buffs will love Electric Box. In each level, you are given a combination of items, which you must place on the board, in order to conduct electricity and supply the target with power.

________________________________________

فاطمه مجدآبادی

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع : makeuseof