تبیان، دستیار زندگی
کافی‌ست عبارات بازی‌های آنلاین را به انگلیسی و یا حتی به فارسی تایپ کنید تا هزاران بازی آنلاین و اعتیاد آور را برایتان بیاورد. هر کدام از این بازی‌ها به تنهایی می‌تواند شما را برای چندین ساعت به خود مشغول کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی بازی‌های پازلی(1)

کافی‌ست عبارات بازی‌های آنلاین را به انگلیسی و یا حتی به فارسی تایپ کنید تا هزاران بازی آنلاین و اعتیاد آور را برایتان بیاورد. هر کدام از این بازی‌ها به تنهایی می‌تواند شما را برای چندین ساعت به خود مشغول کند. از آنجایی که این روزها در تعطیلات عید نوروز به سر می‌بریم، بد نیست نگاهی به چند بازی جذاب آنلاین داشته باشیم.

بازی‌های معرفی شده در این مطلب همگی ساده هستند و نیاز به آموزش خاصی ندارند. به راحتی می‌توانید اوقات فراغت خود را به این بازی ها مشغول شوید. البته تبیان به شما توصیه می‌کند اگر جزو گروه معتادین به بازی‌ها یا به اصطلاح بازی خور هستید سراغ این لینک ها نروید. احتمالا تمام وقت خود را مشغول بازی می‌شوید.

Perfect Balance 2

خیلی از بازی‌ها بر اساس ایده بازی تتریس شکل گرفتند. این بازی‌ها شاید با هم متفاوت باشند و رویکرد متفاوتی را دنبال کنند ولی هنوز ایده تتریس و جذابیت این بازی در آنها نهفته است.

بازی Perfect Balance 2 نگاه جدیدی به چیدن بلوک‌ها دارد. در این بازی باید بلوک‌هایی با شکل‌های نا متعارف را جوری روی هم بچینید که تعادل مجموعه حفظ شود.

معرفی بازی‌های پازلی(1)

Doodle Physics Game

این بازی‌ هم نمونه متفاوتی از بازی بالا است. در این بازی باید بر خلاف گرانش بلوک‌ها را به سطح زرد رنگ بچسبانید. به طوری که تعادل حفظ شود و هیچ کدام از بلوک‌ها در فضا معلق نشوند.

معرفی بازی‌های پازلی(1)

Chroma Circuit Game

من این بازی را خیلی دوست دارم. این بازی از اشکال سه وجهی چند رنگی تشکیل شده که با کلیک کردن ماوس در وسط آنها، وجه ها شروع به چرخش می‌کنند. در این بازی باید طوری تمام اشکال را بچرخانید که وجه‌های مجاور دارای رنگ یکسان شوند.

هر چقدر تعداد حرکات شما کمتر باشد و بتوانید به صورت بهینه به نتیجه نهایی برسید، امتیاز بیشتری می‌گیرید.

معرفی بازی‌های پازلی(1)

Vase Breaker Game

به یاد دارم سال‌ها قبل مسابقه‌ای تلویزیونی در شبکه 5 تهران پخش می‌شد که در آن بازیکن باید میزان نیرو و زاویه پرتاپ گلوله‌ای را مشخص می‌کرد تا بتواند به هدف شلیک کند. همیشه دوست داشتم ورژنی از آن بازی را امتحان کنم و ببینم در پرتاپ اول می‌توانم هدف را بزنم یا نه. حالا این بازی نمونه‌ی ساده شده‌ای از آن بازی است. با حرکت ماوس، زاویه تقریبی پرتاپ را مشخص می‌کنید و باید سعی کنید با سنگ کوزه‌ها را بشکنید. از آنجایی که تعداد سنگ‌های شما کم است باید جوری برنامه ریزی کنید که با برگشت توپ از دیوار و سطوح مختلف همه کوزه‌های صحنه بشکنند. این بازی 50 مرحله دارد.

معرفی بازی‌های پازلی(1)

________________________________________

Perfect Balance 2

Take a slightly different approach to stacking by using a series of shapes, which you can pick up, rotate and balance. Don’t forge to check out its predecessor, Perfect Balance.

Doodle Physics

For a reverse experience in stacking, try this gravity defying game, where the aim of the game is to stack different shapes in outerspace.

Chromacircuit

Rotate shapes so that matching colours are joined together. Try to get it done in the minimum number of moves allotted to each level.

Vase Breaker

If you have a total aversion to violence, Vase Breaker is for you. Break as many vases as possible, using as few stones as possible. The stones bounce of walls and ledges making it easy to hit more than one vase at a time. The game consists of 50 levels.

________________________________________

فاطمه مجدآبادی

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع: makeuseof