تبیان، دستیار زندگی
شرط خنده" در راه تولید مجموعه طنز "زندگی به شرط خنده" به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی سیدمحمدرضا مفیدی مراحل تصویربرداری را سپری می کند به گزارش تبیان مجموعه طنز "زندگی به شرط خنده" در گروه فیلم و سریال شبکه تهران به ک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجموعه "زندگی به شرط خنده" در راه تولید

مجموعه طنز "زندگی به شرط خنده" به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی سیدمحمدرضا مفیدی مراحل تصویربرداری را سپری می کند

به گزارش تبیان مجموعه طنز "زندگی به شرط خنده" در گروه فیلم و سریال شبکه تهران به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی سیدمحمدرضا مفیدی تولید می شود.

در این مجموعه بازیگرانی چون حمید لولایی، یوسف تیموری، علی صادقی، رضا داوود نژاد، سحر ولدبیگی، خشایار راد و کتایون امیرابراهیمی به ایفای نقش می پردازند.

داستان این مجموعه از جایی شروع می شود که پیرمرد دغل باز و سودجویی درحالی که دکتر افشار در ایران نیست، درخانه بزرگی که متعلق به او است به قصد مراقبت زندگی می کند. پیرمرد به خاطر آنکه درآمدی هم داشته باشد، از موقعیت استفاده می کند و به خاطر جذابیت خانه، آن را به گروه های فیلمبرداری به عنوان لوکیشن اجاره می دهد، اما رفت و آمد گروه ها باعث ناراحتی همسایه ها و دردسرهای زیادی می شود و ....

حسین شبستانی، مدیر تولید، محسن تبانده، سرپرست نویسندگان، سعید آقاخانی، بازیگردان، محمدرضا کاظمی، مدیر تصویربرداری، نقی وارسته، طراح نور، فرشید احمدی، صدابردار، فروزان جلیلی فر، طراح صحنه و لباس، محمد قومی، طراح گریم، مهدی اسلامی، تدوین با این پروژه همکاری دارند.

لینک :

كاووسی به جای بامشاد می آید

بازگشت «خشایار مستوفی»!