تبیان، دستیار زندگی
نوای ای ایران محمد اصفهانی در نخستین روز از اجرای كنسرت این خواننده پاپ كشور شور خاصی در سالن همایش های برج میلاد آفرید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوای "ای ایران" در برج میلاد طنین افكند

نوای ای ایران در برج میلاد طنین افكند


نوای "ای ایران" محمد اصفهانی در نخستین روز از اجرای كنسرت این خواننده پاپ كشور شور خاصی در سالن همایش های برج میلاد آفرید."محمد اصفهانی" شامگاه جمعه با قطعه "منو صدا كن" از آلبوم جدیدش با نام "بی واژه" نوید یك كنسرت زیبا و دلنشین را به حاضران در سالن داد.


وی پس از اجرای قطعه نخست گفت: این ترانه از آلبوم جدیدم با نام "بی واژه" با اشعار "اهورا ایمان" و موسیقی "پدرام كشكار"بود كه تا پایان سال منتشر خواهد شد.

این خواننده پاپ كشور در ادامه قطعه قدیمی خراسانی "ملا محمد جان" و "بوی باران" را كه از اشعار زنده یاد" قیصر امین پور" و به آهنگسازی "همایون خرم" است را اجرا كرد.

وی همچنین "هوای تو" را از آلبوم بركت كه ترانه ای از "رویا میرفخرایی" با موسیقی "پوریا نیكپور" بود و "ترانه ماه" شعری از "علی معلم" با موسیقی "پدرام كشتكار" را در ادامه اجرا كرد.

بر اساس این گزارش در ادامه این كنسرت "آریا عظیمی نژاد" نوازنده گیتار نیز با گروه اصفهانی همراه شد و قطعه "چه آرام در خود شكستم" را كه تیتراژ یكی از سریال های تلویزیونی بود را اجرا كرد كه با استقبال گرم حاضران در سالن مواجه گشت.

اصفهانی:بر اساس ظرفیت اركستر سعی در بازسازی برخی از قطعات داشتم هر چند كه این دگردیسی موسیقایی با حفظ اصالت آنان همراه بوده است.

اصفهانی همچنین قطعات "باور نكن" و "اگه باشی" را كه آهنگسازان آن به ترتیب "علیرضا كهن دیری" و "تهی جان آتابای" و با ترانه سرایی "اهورا ایمانی" بود را اجرا كرد.

وی در ادامه نیز تیتراژ سریال "ارمغان تاریكی" با عنوان "زخم پنهان" را كه ترانه ای از "عبدالجبار كاكایی" با موسیقی "فرید سعادتمند" بود را تقدیم هوادرانش نمود.

بر پایه این گزارش اصفهانی در ادامه این كنسرت قطعات "معجزه" ، "آسیمه سر" ، "شب افروز" ، "مرو ای دوست" ، "دلقك" ، "غوغای ستارگان"و "گل گلدون" را خواند.

این خواننده پاپ كشور پس از اجرای قطعه "آسیمه سر" اظهار داشت: مقدمه شكایت هجران با شعری از "هوشنگ ابتهاج" و ساز سه تار "هوشنگ عظیم نژاد" با ترانه سرایی "اكبر آزاد" و موسیقی جاودانی زنده یاد"بابك بیات" است.

وی گفت: بر اساس ظرفیت اركستر سعی در بازسازی برخی از قطعات داشتم هر چند كه این دگردیسی موسیقایی با حفظ اصالت آنان همراه بوده است.

در هنگام اجرای قطعات " غوغای ستارگان" و "گل گلدون" كه آهنگسازان اصلی این قطعات به ترتیب "همایون خرم" و "فریدون شهبازیان" هستند حاضران در سالن همراه با اصفهانی این اشعار را زمزمه كرده و فضای زیبایی را در سالن برج میلاد خلق كردند.

در روز نخست اجرای كنسرت "محمد اصفهانی" ، "امیر نیكزاد" نوازنده كیبورد، "شهرام ركوعی" فلوت ، "پوریا نیكپور" رهبر اركستر ، "شاهرخ پور بیانی" گیتار الكتریك" ، "بابك ریاحی" گیتار باس ، "سهراب رمضان زاده" درامر و "محمد شعبانی" نوازنده پركاشن وی را همراهی می كردند.

بخش هنری تبیان


منبع:خبرگزاری ایرنا