تبیان، دستیار زندگی
وقت بیداری» عنوان برنامه‌ای صبحگاهی است كه به همت گروه محافل و مناسبت‌های شبكه قرآن و معارف سیما، هر روز به غیر از جمعه‌ها به روی آنتن می‌رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«وقت بیداری» صبحگاهان ایام نوروز از شبكه قرآن پخش می‌شود

شبكه قرآن سیما

وقت بیداری» عنوان برنامه‌ای صبحگاهی است كه به همت گروه محافل و مناسبت‌های شبكه قرآن و معارف سیما، هر روز به غیر از جمعه‌ها به روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی، وقت بیداری ویژه برنامه صبحگاهی شبكه قرآن و معارف سیما است كه به صورت زنده هر روز به غیر از روزهای تعطیل و جمعه‌ها از ساعت 7 تا 8:50 از این شبكه پخش می‌شود.

این برنامه از دو بخش كارشناسی با موضوعات مختلف است كه در آن حجت‌الاسلام و المسلمین «نقویان» با موضوع آرامش در خانواده، «عیوضی» كنترل استرس، «فرشچی» تغذیه مناسب، حجت‌الاسلام و المسلمین «غیاث» رزق و روزی، سردار «طلایی» شهروند قرآنی و «قشقایی» معاون وزیر امور خارجه درباره سیاست قرآنی به بحث و بررسی می‌نشینند.

به اطلاع کلیه کاربران سایت تبیان می رساند، قرار است در یکی از قسمت های برنامه «وقت بیداری» به معرفی بخش های مختلف موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان پرداخته شود.

با توجه به مناسبت‌های طول سال در بخشی دیگر از این برنامه به موضوعاتی چون هنرهای قرآنی، نیازهای خانواده و محافل و مجالس قرآنی پرداخته می‌شود.

نو به نو، بخش دیگری از برنامه است كه به اخبار و اطلاعات قرآنی و اطلاعات عمومی در حوزه معارف و تازه‌های علمی مرتبط با اعجاز قرآن پرداخته خواهد شد.

گفتنی است وقت بیداری جایگزین برنامه یك روز نورانی شده و «پرویز امیری» به همراه «اكبر صمصامی» تهیه‌كنندگی آن را برعهده ‌دارند.

این گزارش حاكی است، «رنگ بهار» عنوان برنامه‌ای مستند‌گونه محصول گروه معارف و علوم قرآنی شبكه قرآن و معارف سیما است كه در ایام نوروز از این شبكه پخش می‌شود.

رنگ بهار در 15 قسمت 10 دقیقه‌ای از 27 اسفند تا 13 فروردین‌ماه از آنتن شبكه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود و در قالب مستند به موضوعاتی همچون طبیعت، قرآن، معاد و انسان می‌پردازد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی‌اكبر حسینی» درباره موضوعاتی چون معاد و رستاخیز، تغییر و تحول، سیر و سفر، اعمال و آداب مهمانی رفتن، درس گرفتن از طبیعت و صدقه دادن با توجه و استفاده از آیات قرآنی به تحلیل و واكاوی می‌پردازد.

تنظیم: هومن بهلولی