تبیان، دستیار زندگی
کارشناس اینترنت و رایانه اداره کل تیلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اینترنت فضایی مناسب با ظرفیت و قابلیت عالی جهت ترویج فرهنگ دینی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اینترنت فضایی مناسب جهت ترویج فرهنگ دینی است

عبدالرضا بروسان

کارشناس اینترنت و رایانه اداره کل تیلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اینترنت فضایی مناسب با ظرفیت و قابلیت عالی جهت ترویج فرهنگ دینی است.

به گزارش روابط عمومی، عبدالرضا بروسان افزود: اینترنت فضایی مناسب با ظرفیت و قابلیت عالی جهت ترویج فرهنگ دینی است.

كارشناس رایانه اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: اینترنت این امكان را در اختیار ما گذاشته است تا با كمترین هزینه و در كوتاه‌ترین مدت و زمان ممكن به هر نقطه و مكان دنیا به صورت مجازی سفر كنیم و از جدیدترین اطالاعات روز دنیا استفاده كنیم اما استفاده از اینترنت با توجه به تفاوت فرهنگ‌های كشورهای مختلف مشكلاتی را نیز برای بعضی كاربران بوجود آورده است.

بروسان تأكید كرد: هدف باید استفاده از اینترنتی سالم باشد كه به ما برای ایجاد زندگی بهتر كمك كند.

وی خاطرنشان كرد: اینترنت یك شبكه كامپیوتری محلی است كه به سرعت در كشور ما در حال گسترش می‌باشد و می‌توان محیط مجازی سالم و پاكی را برای كاربران فراهم نمود و كاملا با فرهنگ و تمدن ما ایرانیان مطابقت داشته باشد و بسیاری از تغذیه‌های فرهنگی، دینی و فكری ما را تأمین كند.

وی ادامه داد: در كشور ایران فضای اینترنت ایجاد شده و روز به روز در حال گسترش است و كاربران به راحتی می‌توانند با استفاده از این فضا، به بسیاری از مسائل علمی، دینی، فرهنگی و مشاوره‌ای دستیابی داشته باشند و در گروه‌های مختلف عضو شده و به بحث و تبادل بپردازند.

كارشناس رایانه اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در پایان اظهار كرد: فضای اینترنت یك فرصت بسیار مناسب برای ترویج فرهنگ دینی در كنار موضوعات گوناگون دیگر است كه دسترسی به سایت‌های مفیدی را از جمله سایت تبیان با استفاده رایگان در اختیار كاربران ایرانی قرار می‌دهد.

تنظیم: هومن بهلولی