تبیان، دستیار زندگی
: سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاكید بر لزوم مقابله حداكثری با فتنه‌گران و مزدوران صهیونیسم جهانی گفت: مطالبه محاكمه و مجازات این مفسدین، حق همه ملت است و با صدای بلند باید علیه این دو نفر فاسق و مفسد فی الارض و نوكر و جیره خوار اجنبی، فریاد زد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سپاه و عمق بخشی به اهداف انقلاب

سپاه

سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری كه در هشتمین همایش فرماندهان و مدیران این قرارگاه سخن می‌گفت، تاكید كرد: باید نگاه مجموعه سپاه به ماموریت از نگاه دیگر مجموعه‌ها متفاوت باشد و سپاه در همه ماموریت‌های خود به اهداف و آرمان‌های معنوی موجود در مسیر انجام ماموریت توجه دارد و در صحنه‌های اقتصادی و در عرصه سازندگی نیز این نگاه مفید و سازنده است.

فرمانده كل سپاه خطاب به فرماندهان و مدیران مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تاكید كرد: این كه كارفرما از ما راضی باشد و قرارگاه در مقایسه با پیمانكاران دیگر كار خوب، با كیفیت و در زمان مقرر ارائه كند، حداقل انتظارات موجود از مجموعه سپاه و قرارگاه است و انتظار اصلی این است كه در بستر كار سازندگی، رسالت توسعه ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا شود و این مهم نیازمند كار مضاعف و برنامه‌ریزی است.

جعفری توجه به جذب نیروهای مستعد و كارآمد كیفی و انقلابی موجود در دانشگاه‌ها را رسالتی بزرگ در جهت كمك به عمق‌بخشی داخلی انقلاب و كمك به اهداف انقلاب خواند و خاطر نشان کرد: در نسل سوم انقلاب جوانان بسیار توانمند و با استعدادهای درخشان هستند كه باید فضای كار را برای این افراد فراهم كنیم تا استعدادهای خود را در عرصه عمل، بروز دهند.

عضو شورای عالی امنیت ملی همچنین با اشاره به حركت گسترده كشورهای اسلامی به سوی بیداری اسلامی گفت: امروز شاهد به ثمر نشستن خون شهیدان و تلاش‌های خستگی ناپذیر امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف انقلاب هستیم.

فلسفه وجودی سپاه برای نگهداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است و یکی از بسترهایی که برای عمق بخشی به اهداف انقلاب اسلامی و صدور این انقلاب و ارزش‌های آن لازم است، حضور در فعالیت‌های سازندگی است که در این بستر بهترین پیام‌ها را می‌توان به دنیا صادر نمود و این رسالت اصلی سپاه پاسداران است.

وی با بیان این كه انقلاب اسلامی الگوی عملی مسلمانان دیگر نقاط جهان شده است، افزود: بیش از سی سال است که مردم ایران با پایداری در مقابل استکبار جهانی در حال معرفی اسلام به دنیا بوده‌اند و با این كه تبلیغات و سرمایه‌گذاری‌های دنیای استکبار، الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران و حرکت بیداری اسلامی را به تاخیر انداخت، اما اکنون پیام انقلاب اسلامی ایران به گوش مردم مسلمان دنیا رسیده و ما شاهد الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در دیگر کشورهای اسلامی هستیم.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحولات اخیر کشورهایی چون مصر و تونس گفت: همین که یک کشور از سرسپردگی آمریکا و همراهی کامل با اسرائیل بیرون بیاید و حکومتی متکی بر مردم و قوانین اسلامی در آن حاکم شود، خود یک گام بسیار بلند در منطقه به شمار می‌آید و زمینه را برای حرکت‌های بعدی ایجاد می‌کند.

جعفری افزود: انقلاب اسلامی ایران با سرعت و شتاب زیادی به پیش است و جوامع اسلامی به ویژه جامعه خود ما به شدت تشنه ارزش‌های اسلامی است و این رسالتی است كه اسلام و خدای متعال بر دوش ما گذاشته است و ما در جایگاه الگوی دیگر مسلمانان جهان قرار گرفته‌ایم.

وی تاكید كرد: نگاه خیلی از جوامع بویژه جوامع اسلامی به حركت‌ها و دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی است و در این میان نقش سپاه پاسداران نقشی مهم و محوری است و انتظاری كه از مجموعه سپاه پاسداران می‌رود این است كه توسعه‌دهنده ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و به سمت اهداف آرمانی خود حركت ارزشی داشته باشد.

بخش سیاست تبیان


منبع: خبرگزاری ایسنا