تبیان، دستیار زندگی
برندگان مسابقات بخش ورزشی را اینجا ببینید .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برندگان بخش ورزشی تبیان

مسابقه ورزشی

در ماه های گذشته بخش ورزشی تبیان به بهانه پانزدهین دوره رقابت های جام ملتهای آسیا اقدام برگزاری مسابقات و پیش بینی های تیم های برتر نمود که با استقبال پر شور مخاطبان بخش ورزشی تبیان همراه شد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ پس از برگزاری این مسابقات به دلیل فشردگی در اعلام نفرات برنده بسیاری از مخاطبان بخش ورزشی نتایج مسابقات و پیش بینی ها را پیگیری کردند که تصمیم گرفتیم تا تمامی نفرات برنده شده در پیش بینی و مسابقه های مختلف را منتشر کنیم.

پیش بینی بازیهای لیگ برتر ، مسابقه جام ملتهای آسیا، پیش بینی تیم های برتر جام ملتها از جمله مسابقات برگزار شده در ماه های گذشته می باشد که تصمیم گرفتیم تمامی نفرات برنده شده را به تفکیک اعلام نماییم.

برندگان پیش بینی تیم های برتر جام ملتهای 2011

پیش بینی تیم های برتر جام ملتهای آسیا مسابقه ای بود که مخاطبان سایت تبیان باید تیم های برتر حاضر د پانزدهمین دوره رقابتهای جام ملتها را پیش بینی می کردند و طبق اعلام قبلی قرار بود به 10 نفر از برندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شود. همیچنین گفتنی است به تمام کسانی که در این پیش بینی شرکت کردند 10 امتیاز در نظر گرفته شده است.

مسابقه

1- الهام ذاکری

2-فریبا قائد رحمتی

3- مصطفی محب

4- سعید سلطانی

5- محمد جواد فیضی

6- مسعود صالحی

7- مهری گنجی فیجانی

8- نادر شکفته جولاندان

9- سید محسن طباطبایی پزوه

10-  علی سعادت پناه

برندگان مسابقه ویژه جام ملتهای 2011 قطر

1- مهری آقاجانی بک

2- امیر عزیزیان

3- علیرضا ابراهیمی

مسابقه پیش بینی بازی های لیگ برتر

این مسابقات هر هفته برگزار می شود و شما عزیزان می توانید بازیها را قبل از آغاز آنها هفته به هفته پیش بینی کنید. هر پنج هفته نفرات برنده اعلام خواهد شد. این مسابقات از هفته هفتم آغاز شده است و برندگان آن که توانستند بیشترین پیش بینی درست را داشته باشند به شرح زیر می باشند. در پایان به 20 نفر از عزیزانی که بتوانند امتیازات بیشتری جمع آوری کنند جوایز اهدا خواهد شد. در ضمن گفتنی است امتیاز ویژه ای برای بازی داربی پایتخت که 10 فروردین 90 برگزار خواهد شد در نظر گرفته شده است.

هفته هجدهم: فایزه هاشمی زنوز

هفته نوزدهم: یحیی کمالی

هفته بیستم: غلامرضا یوسفی

هفته بیست و یکم: میثم نصراله زاده معلم

هفته بیست و دوم: امیر حسین شریفیان اردستانی

هفته بیست و سوم: محمد جواد حاجی قنبری

بخش ورزشی تبیان

رضا سیگاری