تبیان، دستیار زندگی
جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در رابطه با جریان فتنه و لزوم آگاهی مردم سخنرانی کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشکل اصلی جریان فتنه با ولایت فقیه


جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در رابطه با جریان فتنه و لزوم آگاهی مردم سخنرانی کرده است.


فتنه

جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در رابطه با موضوع جریان فتنه گفته است که بعد از یكسال آرامش جریان فتنه در 25 بهمن تصمیم به خودنمایی گرفته و این تصمیم نیازمند تحلیل است.

دولت آبادی در ادامه گفت: جریان فتنه خودش را تا روز عاشورا پشت تقلب و ادعای دروغین تقلب پنهان كرد و مدعی بود در آرای مردم دست برده شده است اما این نقاب دروغین در عاشورا از بین رفت و پرده رسوایی آنها از بام به زمین افتاد.

وی ادامه داد: همگان فهمیدند اینها مشكلشان انتخابات و جمهوریت نیست بلكه مشكل اصلی‌شان با ولایت فقیه است و نمی‌خواهند ولایت فقیه باشد و به این ترتیب ادعای تقلب رنگ باخت و آنها شكست سنگینی خوردند و پس از آن حادثه 9 دی و 22 بهمن با حضور پرشور مردم رقم خورد.

جعفری دولت‌آبادی با اشاره این مطلب كه بعد از عاشورا در سال 88 تا روز 25 بهمن امسال جریان فتنه به زعم ما زمین‌گیر شد، گفت: 25 بهمن رسوایی دیگری برای آنها بود زیرا آنها صف خود را از حضور گسترده مردم در روز 22 بهمن جدا كردند و ملت ما در 22 بهمن ثابت كرد به آرمان‌ها وفادار است اما فتنه 25 بهمن عده‌ اندكی را به صحنه كشاند.

آمریكایی‌ها بر این باورند كه تحولات منطقه حول كشور ایران شكل می‌گیرد و به همین دلیل سعی دارند تا كشور ما را ملتهب كنند تا به این ترتیب تحولات منطقه شكل نگیرد اما یقین داشته باشید كه مردم ما نمی‌گذارند چنین اتفاقاتی رخ دهد.

وی ادامه داد: جریان فتنه به جریان ضد انقلاب تبدیل شده و معلوم شد اینها به فاز براندازی وارد شده‌اند. جریان غرب بی‌پرده به موضوع ورود پیدا كرده و آشكارا از جریان فتنه حمایت می‌كند و بدین ترتیب نشان داده شد عقبه این ماجرا به غربی‌ها می‌رسد.

وی افزود: آنها فكر می‌كردند با مشغول سازی نظام ما خسته می‌شویم و با تبدیل كردن این شورش‌ها به صورت هفتگی سعی داشتند ما را از مسائل كلی غافل كنند و همچنین هزینه‌هایی را در بحث حقوق بشر به ما تحمیل كنند اما هیچكدام اینها محقق نشد و آنها در روز اول اسفند و 10 اسفند نیز شكست خوردند.

دادستان تهران به بیداری اسلامی كشورهای منطقه اشاره كرد و گفت: آمریكایی‌ها بر این باورند كه تحولات منطقه حول كشور ایران شكل می‌گیرد و به همین دلیل سعی دارند تا كشور ما را ملتهب كنند تا به این ترتیب تحولات منطقه شكل نگیرد اما یقین داشته باشید كه مردم ما نمی‌گذارند چنین اتفاقاتی رخ دهد.

جعفری دولت‌ابادی همچنین با اشاره به این مطلب كه امروز فتنه با غرب گره خورده است و مدیریت فتنه به آن سوی مرزها منتقل شده است، گفت: به مردم عزیز می‌گویم اگر قرار بود فتنه موفقیتی داشته باشد همان زمان بعد از انتخابات كه ادعای دروغین تقلب را مطرح كردند پیروز می‌شدند.

فهمیدند اینها مشكلشان انتخابات و جمهوریت نیست بلكه مشكل اصلی‌شان با ولایت فقیه است و نمی‌خواهند ولایت فقیه باشد و به این ترتیب ادعای تقلب رنگ باخت و آنها شكست سنگینی خوردند

وی با اشاره به این مطلب كه امروز آنها آن قدر مشكل دارند كه نخواهند توانست علیه ما كاری انجام دهند، گفت: البته مسئولان ما نیز باید هوشیار باشند زیرا فتنه قصد دارد با كشته‌سازی به نظام لطمه وارد كند.

وی با بیان این مطلب كه من به خانواده‌ها توصیه می‌كنم كه مراقب رفتار فرزندان خود باشند زیرا امروز دیگر كسی نمی‌تواند بگوید ما به ماهیت جریان فتنه پی نبرده بودیم، گفت: البته به دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیز توصیه می‌كنم به محض دستگیری افراد در اینگونه حوادث موضوع را به خانواده دستگیرشدگان اعلام كنند تا بدین ترتیب هزینه‌ای به ما تحمیل نشود.

وی ادامه داد: انقلاب ما یك انقلاب اسلامی است و جوانان انقلابی ما اجازه نخواهند داد كه پای آمریكا و هیچ كشور دیگری به كشور ما باز شود، اینجا مصر نیست كه با 4 سر و صدا تكان بخورد

بخش سیاست تبیان


منبع:خبرگزاری فارس