تبیان، دستیار زندگی
برای پنجمین سال متوالی هنرجویان كودك و نوجوان «تارا بهبهانی» در آستانه نوروز باستانی با برپایی نمایشگاه و فروش نقاشی‌هایشان با عنوان «رقص طبیعت» به یاری بیماران سرطانی موسسه خیریه محك شتافتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كمك 5 میلیون تومانی 45 نقاش كوچك به بیماران سرطانی

كمك 5 میلیون تومانی 45 نقاش كوچك به بیماران سرطانی


برای پنجمین سال متوالی هنرجویان كودك و نوجوان «تارا بهبهانی» در آستانه نوروز باستانی با برپایی نمایشگاه و فروش نقاشی‌هایشان با عنوان «رقص طبیعت» به یاری بیماران سرطانی موسسه خیریه محك شتافتند.


از این نمایشگاه با شكوه كه درروزهای  گذشته در بیمارستان محك برپا شد، بیش از هزار نفر دیدن كردند كه در همان ساعات اولیه گشایش نمایشگاه همه آثار هنری این 45 نقاش با موضوع رقص طبیعت در مجموع به مبلغ 5 میلیون تومان به فروش رسید و به بیماران سرطانی اهداء شد.

این پنجمین سالی است كه نمایشگاه هنرجویان تارا بهبهانی در اسفند ماه و در آستانه بهار برگزار می‌شود. چهار نمایشگاه قبلی با همكاری گالری شیرین ، برگزار شد و در هر سال ، در آمد فروش تابلوها به كودكان بی بضاعت و بیمار اهدا شد.

در همان ساعات اولیه گشایش نمایشگاه همه آثار هنری این 45 نقاش با موضوع رقص طبیعت در مجموع به مبلغ 5 میلیون تومان به فروش رسید و به بیماران سرطانی اهداء شد.

امسال هم هدف از برگزاری نمایشگاه در موسسه محك، آشنایی نزدیك كودكان و بازدیدكنندگان با این موسسه بود.

تارابهبهانی كارشناس ارشد پژوهش هنر است و مدت 8 سال به تدریس نقاشی به كودكان و نوجوانان مشغول است وتاكنون با بیش از 250 كودك و نوجوان در زمینه خلاقیت هنری كار كرده كه نتیجه آن نمایشگاه های متعددی چون «نوروز از دیدگاه بچه های امروز» ،« ازكفش‌های عمو نوروز تا دمپایی سیندرلا» ،«بیایید همدیگر را دوست داشته باشیم»، «زمین و بهار دوباره» و ... است.

نمایشگاه «رقص طبیعت» از تاریخ 13 تا 15 اسفند در موسسه محك برگزار شد


مراسم جایزه محمد نوری با عنوان ˝آواز با عشق˝ به تعویق افتاد

مراسم محمد نوری با عنوان آواز عشق به تعویق افتاد

مراسم جایزه محمد نوری با عنوان ˝آواز با عشق˝ که قرار بود از 18 تا 20 اسفند ماه در تالار وحدت برگزار شود لغو و تا بهار سال آینده به تعویق افتاد.

محمد سریر با اعلام این خبر گفت : علی رغم هماهنگی های لازم متاسفانه به علت کسالت برخی از هنرمندان وعوامل اجرایی در ارکستر ناگزیر به لغو این برنامه شدیم اما تصمیم گرفتیم در بهار سال آینده و زمان مناسبی که تاریخ دقیق آن بزودی اعلام خواهد شد این مراسم را اجرا کنیم.

سریر:به علت کسالت برخی از هنرمندان وعوامل اجرایی در ارکستر ناگزیر به لغو این برنامه شدیم اما تصمیم گرفتیم در بهار سال آینده و زمان مناسبی این مراسم را اجرا کنیم.

قرار بود نخستین جایزه موسیقی محمد نوری در سه رشته ترانه سرایی ، آهنگسازی و آواز به سرپرستی و رهبری ارکستر دکتر محمد سریر به مناسبت پاسداشت یک عمر فعالیت زنده یاد محمد نوری در حوزه آوازهمزمان با رونمایی تندیس محمد نوری برگزار شود

بخش هنری تبیان


خبرگزاری برنا

خبرگزاری فارس