تبیان، دستیار زندگی
اعضای تیم فوتبال بزرگسالان سایپا به منظور آزادسازی زندانیان مراسم گلریزان برپا می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آزادسازی زندانیان عیدی نارنجی پوشان

آزاد سازی زندانیان توسط نارنجی پوشان

ابراهیم صادقی،‌کاپیتان تیم فوتبال بزرگسالان سایپا ضمن تایید این خبر به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا گفت: به محض اینکه پیشنهاد برگزاری گلریزان را بین اعضای تیم فوتبال و کادر فنی سایپا اعلام کردم، با استقبال خوبی مواجه شد و تقریبا تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی در این امر سهیم شدند.

وی اضافه کرد: رضا خالقی فر مهاجم تیم سایپا نیز در یک حرکت قابل توجه مبلغ 30 میلیون ریالی که توسط کمیته انضباطی فدراسیون به عنوان پاداش دریافت کرده بود برای این منظور در اختیارمان قرار داد.

کاپیتان تیم فوتبال بزرگسالان سایپا تصریح کرد: البته تعدادی از دوستان کرجی ام هم  که خود پیشنهاد اولیه این طرح را داده بودند به جمع ما پیوستند تا بتوانیم در واپسین روزهای اسفند ماه تعدادی از زندانیان مقروض را آزاد کنیم و خانواده های آنها را خوشحال کنیم.

ابراهیم صادقی

صادقی در ادامه گفت: امروز تعداد زیادی زندانی به دلیل مبالغ بسیار ناچیزی در حبس به سر می برند و نمی توانند روزهای عید نوروز را کنار خانواده باشند.

وی در ادامه در خصوص دیدار این هفته تیم سایپا مقابل استقلال گفت: کسب پیروزی مقابل استقلال برای سایپا چندان دور از دسترس نیست. تمام بازیکنان برای این دیدار ویژه خود را آماده کردند و بی تردید با انگیزه و انرژی بالایی به میدان خواهند آمد.

کاپیتان تیم فوتبال بزرگسالان سایپا در خاتمه خاطر نشان کرد: تیم فوتبال سایپا همیشه مقابل تیم های قدر و سرشناس با روحیه بالا و قدرت بدنی بهتری حاضر می شود. امیدواریم مقابل استقلال با دست پر از زمین خارج شویم و بتوانیم سه امتیاز حساس این رقابت را به کارنامه خود اضافه کنیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت باشگاه سایپا