تبیان، دستیار زندگی
جع شریف روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای عملیات تروریستی در شهر مقدس سامرا و هتك حرمت حرم مطهر امام دهم شیعیان را محكوم كرد. به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در این بیانیه آمده است : عملیات هتاكا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی در محكومیت هتك حرمت مضجع شریف

روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای عملیات تروریستی در شهر مقدس سامرا و هتك حرمت حرم مطهر امام دهم شیعیان را محكوم كرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در این بیانیه آمده است : عملیات هتاكانه بمب‌گذاری در سامرا كه به فروریختن بخشی از مرقد مطهر امام هادی علیه‌السلام منجر شد یك‌بار دیگر كابوس ناامنی و اضطراب را در چشمان وحشت‌زده ملت مظلوم عراق نشاند و دل عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت را به درد آورد. شكستن حرمت حرم پاك و مطهر امامان معصوم علیهم‌السلام برنامه‌ شومی است كه از سوی تروریست‌های مزدور و اربابان شیطان‌صفت‌شان برای تضعیف روحیه صبر و استقامت ملت عراق و همچنین ایجاد اختلاف میان امت اسلامی طرح‌‌ریزی گردیده و هر از چند گاه اجرا می‌شود. ناظران سیاسی و افكار عمومی جهان بر این نكته اذعان دارند كه دولت‌‌های امریكا و اسرائیل بیش از همه از ناامن جلوه كردن عراق منتفع می‌شوند و هر گروه یا فرقه‌ای كه در عملیات‌های زنجیره‌ای تروریستی عراق مباشرت دارند مستقیم یا غیرمستقیم از چراغ‌سبز آمریكا بهره‌مندند و حتی با توجه به سابقه سیاست‌های منفعت‌طلبانه این دولت می‌توان گفت از حمایت جدی او نیز برخوردارند. ملت آزاده عراق همواره ‌نشان داده‌اند كه با هوشیاری كامل گوش به رهنمودهای مراجع دینی خود دارند و باید برای خروج از این بحران و فجایعی كه دامنه آن روز به روز گسترده‌تر می‌شود هوشمندانه‌‌تر از پیش عمل نمایند. قطعاً با این تحركات مذبوحانه وحدت امت شیعه و سنی تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت و بلكه این همدلی و انسجام مستحكم‌تر خواهد شد.

سازمان تبلیغات اسلامی ضمن ابراز انزجار و محكومیت هتك حرمت مضجع شریف امام هادی علیه‌السلام در سامرا، این مصیبت عظمی را به آن امام همام، حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌ تعالی ‌فرجه‌الشریف، مقام معظم رهبری، ملت ستمدیده عراق و نیز به ملت شریف ایران تسلیت می‌گوید.

روابط عمومی موسسه تبیان