تبیان، دستیار زندگی
هنوز زمان زیادی از توهین مزدوران غرب و اسرائیل به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام نگذشته است که متاسفانه بار دیگر شاهد هتک حرمت مقدسات مسلمین و اقدام تروریستی در حرم شریف امام هادی و امام عسکری (ع) در سامرا هستیم . زمانی که دش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه موسسه تبیان در محکومیت اقدام تروریستی در سامرا

هنوز زمان زیادی از توهین مزدوران غرب و اسرائیل به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام نگذشته است که متاسفانه بار دیگر شاهد هتک حرمت مقدسات مسلمین و اقدام تروریستی در حرم شریف امام هادی و امام عسکری (ع) در سامرا هستیم .

زمانی که دشمن کور دل پاسخ توهین خود به ساحت حضرت محمد (ص) را با شدت تمام و از جانب تمام مسلمانان ، اعم از شیعه و سنی گرفت ، این بار قصد دارد تا با حمله به مقدسات شیعیان ، به تفرقه افکنی و ایجاد شکاف میان مسلمانان بپردازد و از این راه خود را از منجلابی که در آن گرفتار شده است نجات بخشد .

بی شک در این مقطع حساس زمانی ، آحاد مسلمانان باید هوشیار باشند تا در دامی که نیروهای اشغالگر برای آنها گسترده اند نیافتند و آتش اختلافات مذهبی را روشن نکنند .

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان این ضایعه عظیم را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، مراجع تقلید و همه مسلمانان جهان به ویژه شیعیان ، تسلیت گفته و این عمل ناجوانمردانه ، تروریستی و غیرانسانی را محکوم می نماید .

روابط عمومی موسسه تبیان