تبیان، دستیار زندگی
آری هان قطعا برمی گردد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : باوجود پیشنهادهای گوناگون و مناسب برای جذب اری هان ، این باشگاه به تمامی این درخواست ها پاسخ منفی داد و ایشان بطور قطع از هفته آینده بر روی نیمکت خواهد نشست و تیم فوتبال ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری فرد : تکلیف پروین فردا مشخص می شود

آری هان قطعا برمی گردد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : باوجود پیشنهادهای گوناگون و مناسب برای جذب اری هان ، این باشگاه به تمامی این درخواست ها پاسخ منفی داد و ایشان بطور قطع از هفته آینده بر روی نیمکت خواهد نشست و تیم فوتبال پرسپولیس را هدایت خواهد نمود .

محمد حسن انصاریفرده درگفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود : آری هان هفته آینده پس از اتمام مرخصی خود به اردوی پرسپولیس ملحق می شود و از بازی با النصر امارات بر روی نیمکت رهبری می نشیند .

وی درباره جذب بازیکنان خارجی گفت : تاکنون حضور رابرت ساها مدافع اهل جمهوری چک و رافائل ادرئو مدافع اهل نیجریه در پرسپولیس محرز شدو " یاکوئسه اولونگ الونگ " کامرونی هم قرار است امروز محک بخورد . ساها و ادرئو قرارداد یکسال و نیمه با پرسپولیس منعقد کرده اند و تکلیف الونگ که 18 سال سن دارد امروز یا فردا مشخص خواهد شد . همچنین " دامون نوری " بازیکن ایرانی که در تیم امید " زوبله " هلند عضویت داشت و در لیگ امیدهای هلند بازی می کرد به تیم امید پرسپولیس منتقل شد. نوری 18 سال سن دارد و در صورتیکه کادرفنی نظرمساعد داشته باشد ، وی درتیم بزرگسالان هم بازی خواهد کرد.

انصاریفرد درادامه گفت : ساها و آدرئورسما به پرسپولیس پیوسته اند و درصورت نظرمساعد کادرفنی ، دربازی با استقلال به میدان خواهند رفت.

وی درباره وضعیت انصاریان و رهبری فرگفت : این دو بازیکن تا آخرهفته جاری بطورانفرادی تمرین می کنند و از هفته آینده به دیگر نفرات خواهند پیوست.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جلسه خود با ابراهیمی و کماسی گفت : در این نشست اززحمات این دو مربی زحمتکش قدردانی شد و مقررگردید از این تاریخ بما مشورت بدهند اما دیگری فعالیتی درباشگاه نخواهند داشت. ضمن اینکه طلب آنان طبق قرارداد پرداخت خواهد شد .

انصاریفرد درخصوص بازگشت محمود خوردبین به پرسپولیس گفت : خوردبین فردی دلسوز و قابل احترام است و به عنوان سرپرست باشگاه به فعالیت خود ادامه خواهد داد . با ایشان جلسه ای داشتم که پاره ای از مشکلات موجود رفع شد تا ایشان با فراغ بال به فعالیت خود ادامه دهد.

وی درباره وضعیت علی پروین و نحوه همکاری وی گفت : بنده به دفعات گفته ام و بازهم تاکید می کنم که جایگاه و حرمت ایشان و دیگر پیشکسوتان باید حفظ شود و این فاکتوردرباشگاه پرسپولیس برهرچیزی ارجح است . بنده و علی پروین فردا ( چهارشنبه ) جلسه ای خواهیم داشت و درخصوص نحوه همکاری ایشان مذاکره خواهیم کرد. بنده اعتقاد دارم که بمنظور ایجاد همدلی بیشتر درتیم ، به وجودعلی پروین نیازاست و وی نیزبه این مسئله وقوف کامل دارد.

وی درادامه افزود : بنده به ایشان احترام خاصی قائل هستم و باشگاه پرسپولیس مصراست که از وجود این مرد افتخار آفرین استفاده کند و شان و منزلت علی پروین را حفظ نماید.

وی درخصوص پرداخت بدهی وینگو بکوویچ گفت : با وی جلسه خوبی داشتیم و مقررشد تا پایان اسفندماه جاری تمامی طلب ایشان پرداخت شود که بگوویچ با این پیشنهاد موافقت کرد.

مدیرعامل در پایان این گفت وگو موارد ذیل را هم اعلام کرد :

قراراست صداوسیما تا قبل ازپایان سال جاری ، طلب باشگاه پرسپولیس را بپردازد.

رضا شاهرودی ازسال 1381 مبلغ چهارمیلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد . نام او در فهرست طلبکاران است و هم اکنون شرایط ایشان درحال بررسی است.

جلسه هیات مدیره باشگاه این هفته برگزارمی شود و مسائل مختلف باشگاه مورد بحث و بررسی قرارخواهدگرفت.

مربی دروازه بانهای پرسپولیس بانظر آری هان تعیین می شود اما وی و آقای یونگ درباره استخدام مربی بدنساز نظر مساعدی ندارند.