تبیان، دستیار زندگی
رییس فدراسیون فوتبال: هنوز دیدار با آرژانتین قطعی نیست شایعات در مورد تغییر مكان كمپ تیم ملی در آلمان صحت ندارد رییس فدراسیون فوتبال تاكید كرد كه هیچ قطعیتی برای انجام دیدار با تیم ملی آرژانتین نیست. دكتر محمد دادكان در گفت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معمای جدید فدراسیون فوتبال

رییس فدراسیون فوتبال: هنوز دیدار با آرژانتین قطعی نیست
شایعات در مورد تغییر مكان كمپ تیم ملی در آلمان صحت ندارد

رییس فدراسیون فوتبال تاكید كرد كه هیچ قطعیتی برای انجام دیدار با تیم ملی آرژانتین نیست.

دكتر محمد دادكان در گفت وگویی اظهار كرد: فدراسیون فوتبال به وسیله‌ی سرپرست سفارت و آژانس فیفا در حال مذاكره برای انجام دیدار برابر آرژانتین است و ما امیدواریم این مساله تحقق پیدا كرده و تیم ملی آرژانتین به كشورمان بیاید اما، این مساله به آینده بستگی دارد و هیچ قطعیتی در كار نیست.

وی درباره‌ی دیدار تیم ملی كشورمان برابر چین تایپه گفت: خوشحالم كه دیدارهای تیم ملی با شروع رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا همراه شده است. این دیدار با توجه به انگیزه بالای بازیكنان جوان‌مان به سود كشورمان است.

دادكان درباره‌ی سفرش به مالزی گفت: من یكی از اعضای كمیته‌ی جوانان AFC هستم و در جلسه‌ای كه در آن جا داشتیم بحث اصلی بر روی صغر سن بازیكنان تیم‌های پایه اعم از جوانان و نوجوانان بود.

دادكان در پاسخ به این سوال كه آیا شایعات موجود مبنی بر تغییر مكان كمپ تیم ملی ایران در آلمان صحت دارد یا خیر، اظهار كرد: این مسائل زایده‌ی تخیلات كسانی است كه همه چیز را منفی می‌بینند، پیش تر نامه‌ای از فرید ریش‌ هافن داشتیم كه چگونه هزینه‌ها را پرداخت كنیم و این شایعات صحت ندارد.

رییس فدراسیون فوتبال كشورمان درباره‌ی حمایت سپ بلاتر از حضور تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: بلاتر و لنسی اعلام كردند كه ما با ایران هیچ كاری نداریم و مقام‌هایی كه بحث محرومیت ایران از جام جهانی را مطرح می‌كنند افراد رسمی ‌نیستند و ما به هیچ وجه حرف آن‌ها را تایید نمی‌كنیم.