تبیان، دستیار زندگی
تساوی بزرگان در مونیخ ستاره ایرانی درخشید در آغاز مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا هشت دیدار حساس برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم های بایرن مونیخ و آ ث میلان به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا تکلی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی به جای گل دیدا را زد !

تساوی بزرگان در مونیخ ستاره ایرانی درخشید

در آغاز مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا هشت دیدار حساس برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم های بایرن مونیخ و آ ث میلان به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا تکلیف تیم صعود کننده در دور برگشت مشخص شود.

به گزارش گروه فوتبال جهان ایپنا در این دیدار حساس که به میزبانی مونیخی ها برگزار شد ابتدا بالاک با یک شلیک سنگین در دقیقه 23 دروازه میلان را گشود و در نیمه دوم شوچنکو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 57 این گل را پاسخ داد.

علی کریمی مهاجم ایرانی بایرن در نیمه دوم این بازی به میدان آمد و نمایش خیره کننده ای در رویارویی با هافبک های میلان داشت. علی کریمی در این دیدار در برخوردی با دیدا موجب مصدومیت این دروازبان برزیلی شد .

در دیگر بازی های شب اول رئال مادرید با تک گل آنری در برنابئو مقابل آرسنال مغلوب شد. تا صعود برای این تیم مشکل شود بنفیکا نیز در خانه خودش با یک گل از سد لیورپول قهرمان فصل گذشته عبور کرد و لیون با یک گل آیندهوون را در هلند شکست داد.