تبیان، دستیار زندگی
شب گذشته مراسم افتتاحیه ی اكران فیلم «ما همه خوبیم» به كارگردانی بیژن میرباقری در سینما فرهنگ با حضور جمعی از سینماگران و اهالی رسانه ها و مطبوعات برگزار شد. در این مراسم بیژن میرباقری ،لیلا زارع ، آهو خردمند،محسن قاضی مراد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم افتتاحیه "ما همه خوبیم" برگزار شد

شب گذشته مراسم افتتاحیه ی اكران فیلم «ما همه خوبیم» به كارگردانی بیژن میرباقری در سینما فرهنگ با حضور جمعی از سینماگران و اهالی رسانه ها و مطبوعات برگزار شد.

در این مراسم بیژن میرباقری ،لیلا زارع ، آهو خردمند،محسن قاضی مرادی مهدی جعفری ، سعید شاهسواری و ... از عوامل فیلم «ما همه خوبیم» حضور داشتند و قبل از نمایش فیلم درباره این تجربه كاریشان صحبت كردند.

«ما همه خوبیم» از چهارشنبه سوم اسفند ماه در سینماهای فرهنگ ،ایران ، فلسطین ،سپیده و شهر تماشا نمایش خود را آغاز خواهد كرد.

این فیلم كه ‌مساله مهاجرت از دید بازماندگان و سفر نكرده‌ها روایت می‌ كند،حضور بین المللی‌ موفقی داشته است از جمله در پنجاه و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم لوكارنو در كشور سوئیس جایزه یوزپلنگ نقره‌ای بهترین فیلم اول و دوم و جایزه فدراسیون بین‌المللی مجامع سینمایی را كسب كرده است.

آهو‌خردمند،محسن‌قاضی‌مرادی،پرویز‌شاهین‌خو و لیلا‌زارع در«ماهمه‌خوبیم» به ایفا نقش می‌پردازند.

مژگان‌فرح‌آور به عنوان فیلم‌نامه‌نویس و محمود‌اربابی مشاور فیلم‌نامه در این پروژه ‌همكاری‌داشته‌اند.

سایر عوامل «ماهمه‌خوبیم» عبارتند از: مدیر‌فیلمبرداری: مهدی‌جعفری ،صدابردار: عباس‌رستگار‌پور

تدوین: سعید‌شاهسواری،طراح‌صحنه‌ولباس: فرهادویلكیجی، طراح‌چهره‌پردازی:علی‌عابدینی،موسیقی:حمیدرضا‌صدری

و تهیه‌كننده : محمد‌رضاتخت‌كشیان.

این فیلم درجشنواره فیلم فجر سال گذشته ( دوره ی بیست و سوم) در بخش مسابقه فیلم های اول و دوم به نمایش در آمد، دیپلم افتخار را برای بیژن میرباقری كارگردان این فیلم به همراه داشت و سعید شاهسواری برای تدوین این فیلم و لیلا زارع به عنوان بازیگر نقش دوم زن سیمرغ گرفتند.

لینک ها :

نامزدهای‎ دریافت‎ جوایز فیلم‎ فجر

"ما همه خوبیم" برنده ی یوزپلنگ نقره‌ای لوكارنو

گزارشى از وضعیت فیلمنامه ها در جشنواره بیست و سوم

بیژن میرباقری و یوزپلنگ نقره‌ای لوکارنو