تبیان، دستیار زندگی
دکتر قریب به «فرحزاد» می رود با به پایان رسیدن ضبط تصاویر در بیمارستان بوعلی در شرق تهران، کیانوش عیاری به همراه گروهش برای ادامه کار به منطقه فرحزاد می روند. گروه تولید سریال تلویزیونی روزگار قریب به تهیه کنندگی و کارگردان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تصویربرداری مجموعه کیانوش عیاری ادامه دارد

دکتر قریب به «فرحزاد» می رود

با به پایان رسیدن ضبط تصاویر در بیمارستان بوعلی در شرق تهران، کیانوش عیاری به همراه گروهش برای ادامه کار به منطقه فرحزاد می روند.

گروه تولید سریال تلویزیونی روزگار قریب به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری، نزدیک به 9 ماه است که در لوکیشنی واقع در بیمارستان بوعلی تهران تولید سیال را دنبال می کنند و طبق برنامه ریزی فرید سجاید حسینی، فردار گروه عازم لوکیشنی واقع در منطقه فرحزاد تهران می شوند تا تصویربرداری را در این لوکیشن ادامه دهند. لوکیشن واقع در منطقه فرحزاد، در داستانف خانه یکی از مبارزان انقلابی در جنوب شهر است که پی شاز این قرار بود در شهرک سینمایی غزالی لوکیشن خانه این شخصیت انتخاب یا دکور آن ساخته شود که به دلیل حضور گروه تولید سریال « در چشم باد» این قضیه منتفی شد. بنابراین فرهاد ویلکیجی؛ طراح صحنه پروژه، با انتخاب لوکیشنی در منطقه فرحزاد گروه را بای ادامه تصویربرداری به آنجا هدایت کرد. این در حالی است که فرید سجادی حسینی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز پروژه در خصوص حضور گروه در این لوکیشن به خبرنگار ما گفت: «ما از فردا راهی فرحزاد می شویم تا تصویربرداری را در این لوکیشن دنبال کنیم و طبق برآورد زمانی انجام شده، احتمال می رود تا نوروز 85 در این لوکیشن تولید را ادامه دهیم.» در حال حاضر مهدی هاشمی ایفاگر سال های پایانی زندگی دکتر محمد قریب است و پیش از این ناصر هاشمی سنین میانسالی دکتر قریب را بازی می کرد. در حال حاضر رضا فیاضی به جمع بازیگران پروژه پیوسته است. همچنین عیار تعدادی از بازیگران تئاتر برای بازی در این سریال استفاده کرده است.

روزگار قریب به سفارش مرکز سیما فیلم توسط کیانوش عیاری تهیه و تولید شده می شود.

لینک ها

فیلم جدید کیانوش عیاری در لندن

فیلم ایرانی "سیمای زنی در دور دست" نامزد دریافت جایزه "ساترلند" شد

برندگان سیمرغ بلورین بیست و سومین جشنواره فیلم فجر