تبیان، دستیار زندگی
میلان تیمی استخوان دار است امشب سرخپوشان باواریایی در ورزشگاه خانگی خود میزبان آث میلان ایتالیا در مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند. سرمربی مونیخی ها این بازی را یک جدال حساس برای هر دو تیم ارزیابی کرد. به گزارش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیدواری ماگات به پیروزی در برابر میلان

میلان تیمی استخوان دار است

امشب سرخپوشان باواریایی در ورزشگاه خانگی خود میزبان آث میلان ایتالیا در مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند. سرمربی مونیخی ها این بازی را یک جدال حساس برای هر دو تیم ارزیابی کرد.

به گزارش گروه فوتبال جهان ایپنا در همین زمینه سایت اختصاصی باشگاه بایرن مونیخ مصاحبه ای را با فلیكس ماگات سرمربی این تیم انجام داده است.

آقای ماگات این روزها بالاك و ماكای در فرم ایده آل هستند و گل های حساسی برای تیم به ثمر می رسانند. بقیه بازیكنان نیز از آمادگی خیلی برخوردارند، آیا می توان گفت، بایرن كمربندش را برای دیدار با میلان محكم كرده و در این دیدار قوی ظاهر خواهد شد؟

اینكه همه بازیكنان من در فرم ایده آلند و این دیدگاه مثبت شما را قبول دارم و از این بابت خوشحالم اگرچه مصدومیت اولیوركان كمی برنامه هایم را به هم ریخت اما به نظر من با تمام این اوصاف نمی توان گفت كار برای ما ساده است. ما وظیفه سنگینی برعهده داریم و پیش بینی می كنم این جدال، بازی داغ و حساسی باشد.

در مرحله قبلی شما توانستید یوونتوس ایتالیا را در همین چهارچوب در مرحله رفت، ببرید. آیا آن برد یك اتفاق بود؟

نه، مسلم است كه نه. اما این را هم بگویم كه هر تیمی برابر قدرت هایی مثل چلسی، بارسلونا یا یونتوس بازی كند، تمام سعی خود را برای كسب نتیجه خواهد كرد. كلا رقابت ها در چهارچوب لیگ قهرمانان حساس و سنگین است.

حتما اطلاع دارید میلان هفته ها بود كه در سری آ خوب نتیجه نمی گرفت ولی در آستانه بازی با شما قوایش را متمركز كرده و در خششی مجدد داشته است. این را چطور ارزیابی می كنید؟

من بازی های میلان را دیدم. آنها قوی ظاهر شدند. خب جای تعجب ندارد اگر تكانی خورده باشند و تمهیدات تازه ای برای وضعیتشان اندیشیده باشند چون امیدی به قهرمانی در سری آ كه ندارند، در جام حذفی ایتالیا هم كه جایگاهی بدست نیاورده اند پس همه توانشان را بر لیگ قهرمانان متمركز خواهند كرد تا در این رقابت ها نتیجه مطلوب را كسب كنند و این اگرچه رقابتی دیدنی را باعث خواهد شد اما كار را برای ما دشوار می كند. باز هم تاكید می كنم میلان تیم قوی است اگرچه در سری-آ نتایج مطلوبی كسب نكرده باشد.

شما چطور میلان را قوی می دانید؟

آنها بازیكنان قدر و نام داری مثل كاكا، شوچنكو و جیلاردینو دارند و این اواخر هم اینزاگی خیلی خوب كار می كند. هر كدام از این بازیكنان به تنهایی می توانند سرنوشت یك بازی را تغییر دهند و هم اكنون هم روی فرم هستند. همه اینها باعث می شود میلان راتیمی معمولی ندانم.

فكر می كنید در بازی با میلان می توانید شگفتی فصلشان را رقم بنزید و یك بازی پرگل را به نمایش بگذارید؟

نه. من اینطور فكر نمی كنم چون همانطور كه گفتم میلان تیم خوب و استخوانداری است كه حملاتش هر لحظه حریف را تهدید می كند اما امیدوارم بدشانسی نیاوریم و بتوانیم بازی خوبی را در حد نام بایرن مونیخ ارائه دهیم.