تبیان، دستیار زندگی
علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی تاکید کرد: با هر فردی که بخواهد شئونات اخلاقی و اجتماعی را در مجامع ورزشی خدشه دار کند، قطعا برخورد می کنیم. محمد علی آبادی با تاکید بر رعایت شئونات اخلاقی و اجتماعی درعرصه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برخورد قاطع علی آبادی با خدشه دار شدن شئونات اخلاقی

علی آبادی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی تاکید کرد: با هر فردی که بخواهد شئونات اخلاقی و اجتماعی را در مجامع ورزشی خدشه دار کند، قطعا برخورد می کنیم.

محمد علی آبادی با تاکید بر رعایت شئونات اخلاقی و اجتماعی درعرصه های مختلف خصوصا در عرصه های ورزشی گفت: در این رابطه آئین نامه انضباطی وجود دارد ولی به آن عمل نمی شده است.

وی افزود: تذکرات کلی در این زمینه به فدراسیون ها داده ام تا با دقت بیشتر، این شئونات رعایت شود.

علی آبادی درباره حضور یک ورزشکار زن ایرانی با پوششی نامناسب در مسابقات غرب آسیا در قطر نیز اظهار داشت: به این ورزشکار تذکر رسمی و شدید داده شد که او نیز عذرخواهی کرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی اظهار داشت: به فدراسیون مربوطه نیز هشدار داده شد که در صورت تکرار چنین مسائلی با تنبیهات جدی مواجه خواهد شد.

علی آبادی در پاسخ به سئوال دیگری درباره احتمال محرومیت ایران از جام جهانی فوتبال، تاکید کرد: ایران هیچ وقت از جام جهانی محروم نمی شود و ما با تمام قوا در این مسابقات شرکت می کنیم و نتیجه خوبی نیز خواهیم گرفت.